2016'dan bu yana 630 milyon dolardan fazla gelir elde eden Kylie Cosmetics, Kylie Jenner tarafından Coty'ye satılsa da marka Kardashian – Jenner aile üyeleriyle iş birliklerine devam ediyor. İçeriğinde parabenler, ftalatlar, mineral yağlar, formaldehit, petrolatum, alüminyum tuzları, kurşun, kurşun asetat, metil selosolve ve metoksietanol içermeyen kozmetik ürünleri, Kylie Jenner tarafından tanıtılmaya devam ediyor.
Yolculuğuna 2012 yılında başlayan güzellik ve kozmetik markası The Honest Beauty, 2015 yılında yenilenmeye giderek ürün skalasını genişletti. Şeffaflık ve sürdürebilirliğe bir hayli önem veren Jessica Alba, The Honest Beauty'de bebek ürünlerinden vitaminlere dek bütünsel bir cilt bakım anlayışı sunuyor.
Fondöten ve kapatıcılardan onlarca çeşitteki rujlara kadar geniş bir ürün yelpazesine sahip olan Rare Beauty ile akıl sağlığı konusunda farkındalık yaratmak isteyen Selena Gomez, kozmetik markasından elde ettiği gelirlerin bir kısmını bu konuda hizmet veren kuruluşlara bağışlıyor.
2017 yılında piyasaya sürülen ve kapsayıcılık politikası ile en beğenilen markalardan biri haline gelen Rihanna'nın güzellik ve kozmetik markası Fenty Beauty, içeriklerinde ve ambalajlarında sürdürebilir bir politika izleyerek etik anlayışını bir üst seviyeye taşıyor.
Adını Ariana Grande'nin "Sweetener" albümünden alan R.E.M Beauty, 2021 yılında piyasaya sürüldü. Vegan içeriğe sahip olan R.E.M Beauty'nin ürün skalasını -şimdilik- sadece kozmetik ürünler oluşturuyor.
Doğal güzelliği ve sürdürebilirliği merkezine koyan Lady Gaga'nın makyaj malzemeleri üreten kozmetik markası Haus Labs'in tüm ürünleri, vegan ve asla hayvanlar üzerinde deney yapmaya müsaade etmiyor.
2021 yılında piyasaya sürülen Halsey'in güzellik markası About Face'in ürün skalasında, glüten, ftalat, paraben veya sentetik kokular olmadan formüle edilen makyaj malzemeleri yer alıyor.
Beach House Group ile iş birliği sonucu 2019 yılında kendi güzellik markası Florence by Mills'i çıkaran Millie Bobby Brown, kendisi gibi Z kuşağını hedef alıyor.
Yolculuğuna 2013'te çıksa da 2018 yılında mağazalarda tanıtılmaya başlayan ve 2020 yılında piyasaya sürülen Drew Barrymore'un güzellik markası Flower Beauty, hayvanlar üzerinde hiç test yapmasa da vegan bir içeriğe sahip değil.
Cilt bakım ve kozmetik alanlarında yolculuğuna başlayan Addison Rae'in güzellik markası Item Beauty, vegan ürünlerden oluşuyor.