Lüks, artık bir nesne değil; hissettiğimiz, yaşadığımız ve kendimizle kurduğumuz bir bağ haline geliyor. Moda ve yaşam stili alanındaki varlığını her geçen gün genişleten Beymen de, şimdilerde güzellik dünyasında yeni bir sayfa açıyor. Güzellik ritüellerine modern, deneyim odaklı bir bakış kazandırmayı hedefleyen Beymen Beauty Studio (BBS), lüks kozmetiği yeniden tanımlayan bir konsept olarak karşımızda.
Bu yeni oluşum; geniş marka seçkisi, kişiye özel hizmet anlayışı ve deneyim odaklı yaklaşımıyla Beymen'in köklü moda mirasını güzellik dünyasına yansıtıyor.

"My Beauty. My Style." mottosuyla yola çıkan BBS; klasikleşmiş kozmetik markalarından yükselen yeni isimlere, trendlerden kişisel deneyimlere uzanan zengin bir dünya sunuyor. Lüksün sadece görünüm değil, bir yaşam tarzı olduğuna inanan marka, güzelliği bireysel bir ifade biçimi olarak ele alıyor.

Beymen Beauty Studio, City's Nişantaşı ve Mall of İstanbul'da açılan ilk mağazalarıyla misafirlerini ağırlamaya başladı. Önümüzdeki dönemde Türkiye genelinde 30'dan fazla noktada yer alması planlanan BBS, Beymen'in lüksü modanın ötesine taşıma vizyonunun bir devamı niteliğinde.
Elif ÇapçıBeymen Group CEO'su Elif Çapçı, bu yeni adımı "Beymen olarak lüksü yalnızca moda ile sınırlamıyor, yaşamın farklı alanlarına yayılan deneyimlerle zenginleştiriyoruz. İki yılı aşkın süredir üzerinde çalıştığımız Beymen Beauty Studio ile hem Beymen hem de Türkiye kozmetik sektörü için yeni bir dönemi başlatıyoruz." sözleriyle özetliyor.