Güzellik dünyasında kartlar yeniden dağılıyor. Ve bu yeni düzeni milenyum ve Z kuşağı belirliyor. Son aylarda yükselişte olan yeni bir trend var bu kuşak arasında; marka logolu göz altı patch'leri. Bir süre öncesine kadar kavanoz içinde ya da logosuz tek adetli şase olarak satılan göz altı patch'leri şimdilerde olabildiğince 'ben buradayım' diye bağırıyor.
Fitili ateşleyenler ise, influencer'lar. TikTok, marka logolu göz altı patch'leri uygulayan vidolarla dolu. Üstelik sadece evde değil günlük yaşamın tam da içine yerleşmiş durumda. Siz de denk gelmişsinizdir. Uçak ya da araba yolculuklarında göz altı patch'lerini uygulayan influencer sayısı giderek artıyor. Baby boomer'lar buna biraz temkinli yaklaşsa da milenyum ve Z kuşağı, işi iyice abartıp kafelere, trenlere, hatta gece kulüplerine kadar bu trendi yaydı. Kısacası göz altı şişliğini azaltmaktan çok bir yaşam tarzı haline geldi logolu patch'ler.
Artık tarzı kıyafetle değil bu patch'lerle yansıtmak moda. Pek çok marka, artık bu patch'lere kendi logolarını ve tasarımlarını ekliyor.