SOSYAL MEDYA DEVRİNDE EMİR BAHADIR

Dijital dünyanın emoji prensi olmak üzere yola koyulmuş Emir Bahadır. Girişimci, genç ve kelimenin tam anlamıyla bir dünya vatandaşıyla karşı karşıyayız. New York - Los Angeles - İstanbul üçgenindeki hayatını, gayrimenkul sektöründeyken dijital dünyadaki atılımlarını ve yaşam tarzını konuştuk.

ABONE OL
28 Ağustos 2018 Salı 11:51 | Son Güncellenme:
5 dakika okunma süresi
SOSYAL MEDYA DEVRİNDE EMİR BAHADIR

Röportaj: Gözde YÖRÜKOĞLU

Fotoğraflar: Fırat KOÇAK

Styling: Hakan ÖZTÜRK

Styling asistanı: Fırat GENÇDOĞAN

Saç: Erdem GÜL /MAAG SAÇ SANAT

Makyaj: Gamze TEKİN ALP

Mykonos’ta bir parti mi var; Los Angeles’ta kırmızı halı töreni, New York’ta bir davet...
Ne yöne dönsek, Emir Bahadır mutlaka bir taraftan görünür gözümüze. Bir o kadar Türkiye ile bağlarını koparmayan ama iş yaşamı gereği vaktinin çoğunu NewYork’ta geçiren biri o. Aslında yeni jenerasyon bir iş adamı olarak elde ettiği başarılarla ilgili bir çekim yapalım derken, olaylar öyle hızlı gelişti ki, birden bire, hayatımızın bir parçası olan emojilerin Bmoji’ye yani kişiselleşmiş haline dönük bir aplikasyonu piyasaya sunduğu haberini aldım kendisinden. Alışkın olmadığımız bir tarzı olduğu kesin! Emir’in eğlenceli dünyasına hoş geldiniz.

Sana sormak istediğim o kadar çok soru var ki, en sondan başlayıp başa doğru gidelim. Bmoji meselesinden girelim konuya. İnanılmaz güzel bir fikir! Nasıl doğdu?

Geçtiğimiz sene kendi emoji aplikasyonum Apple Store’da piyasaya çıktı. Üç ay içerisinde 200.000’den fazla kişi sadece
benim Bmoji’lerimi kullanmak için satın aldı. Ben de bu konunun üzerine düştüm. Detaylı bir araştırma sürecinden sonra günümüzde dijital konuşmaların ve kişisel emojilerin günlük hayatımızın önemli bir bölümünü kapsadığını anladım. Aynı zamanda Amerika’da ünlüler için yapılan kişisel emoji aplikasyonlarını da milyonlarca hayran kitlesinin kullandığını öğrendim. Bir birey her ne kadar başkasını beğenip takdir etse de, kendine özel emoji aplikasyonunu tercih edeceğine karar vererek yaklaşık 20 aydır süren çok tempolu ve bir o kadar da keyifli bir serüvene atıldım. Bmoji’nin misyonu dijital deneyimleri kişiselleştirmek ve iletişimimizin insancıllığını düzeltmektir. Bmoji, insanları bireysel ve benzersiz kılan şekillerde bir araya getirmeyi amaçlamaktadır. Bugün insanların iletişiminde mesajlaşmanın ve emojilerin önemi çok büyük.



 

Dijital piyasada hedefin nedir Bmoji ile?

20 aydır geliştirilen Bmoji aplikasyonunu şu anda 45 kişilik ekibimizle Apple Store’da piyasaya çıkarmaya hazırlanıyoruz. Dijital piyasadaki hedefimiz hem kişiselleştirilmiş emoji sektöründe ve dijital pazarlama alanında ‘market’ liderliğine ilerlemek. 150.000$’lık sadece dünyanın en tanınan ünlülerinin kendi aplikasyonlarını yaptırıp hayran kitlesine satıp para kazandığı bir konsepti herkesin kullanabileceği rakamlara indirgeyerek çoğunluğa bu kaliteli ve özel hizmeti verebilmek hedeflerimizin başında geliyor. Bmoji teknoloji alanında herkese hitap eden, çok lüks, bir o kadar da kullanışlı ve uygun fiyatlı bir aplikasyon. Düşünün; kullanıcı kendi resmini yüklüyor, istediği kadar Bmoji seçiyor ve üç gün sonra kendisi için hazırlanmış aplikasyonunu telefonuna indirebiliyor.

Monte Carlo’da alacağın ödülden bahseder misin bize?
Dünyanın ilk sosyal medya ödül törenine davet edildim. Genç girişimci ve 30 yaş altı CEO ödülümü almak için 6 Ekim’de Monako’da olacağım. Ödül törenine birçok farklı sektörden sosyal medyada başarılı hesap sahiplerinin katılacağı ve ödül alacağı bu davette eminim birbirinden farklı çok ilginç, bir o kadar da başarılı kişilerle tanışacağım.

RÖPORTAJIN TAMAMI ALEM’DE.

 

 

EN ÇOK OKUNANLAR

Hacim Veren En İyi 10 Maskara
Hacim Veren En İyi 10 Maskara

Hacim Veren En İyi 10 Maskara

1 dakika okunma süresi
"A Taste of Tiffany" Daveti
"A Taste of Tiffany" Daveti

"A Taste of Tiffany" Daveti

1 dakika okunma süresi
Contemporary Istanbul x ALEM Daveti
Contemporary Istanbul x ALEM Daveti

Contemporary Istanbul x ALEM Daveti

1 dakika okunma süresi
Zayıflama Hastalığı Nedir? Zayıflama Hastalığının Belirtileri Nelerdir?
Zayıflama Hastalığı Nedir? Zayıflama Hastalığının Belirtileri Nelerdir?

Zayıflama Hastalığı Nedir? Zayıflama Hastalığının Belirtileri Nelerdir?

3 dakika okunma süresi
En İyi 10 Cilt Temizleyici
En İyi 10 Cilt Temizleyici

En İyi 10 Cilt Temizleyici

1 dakika okunma süresi
Contemporary Istanbul Ön İzlemesi
Contemporary Istanbul Ön İzlemesi

Contemporary Istanbul Ön İzlemesi

1 dakika okunma süresi
Haftanın Stil İlhamı: Kapitone Ceketler
Haftanın Stil İlhamı: Kapitone Ceketler

Haftanın Stil İlhamı: Kapitone Ceketler

1 dakika okunma süresi

DAHA FAZLASI

Sibil Çetinkaya'nın Paris Favorileri
Sibil Çetinkaya'nın Paris Favorileri

Sibil Çetinkaya'nın Paris Favorileri

Hande Baladın ve Ferhat Arıcan ile Under Armour Üzerine
Hande Baladın ve Ferhat Arıcan ile Under Armour Üzerine

Hande Baladın ve Ferhat Arıcan ile Under Armour Üzerine

Seçkin Pirim ile Sanatı, Yeni Projeleri ve İş Birlikleri Üzerine
Seçkin Pirim ile Sanatı, Yeni Projeleri ve İş Birlikleri Üzerine

Seçkin Pirim ile Sanatı, Yeni Projeleri ve İş Birlikleri Üzerine

Cemre Baysel ve Aytaç Şaşmaz Hakkında Merak Edilenler
Cemre Baysel ve Aytaç Şaşmaz Hakkında Merak Edilenler

Cemre Baysel ve Aytaç Şaşmaz Hakkında Merak Edilenler

Sanat ve Sürdürülebilirlik
Sanat ve Sürdürülebilirlik

Sanat ve Sürdürülebilirlik

Büşra Develi ile 5 Soru 5 Cevap
Büşra Develi ile 5 Soru 5 Cevap

Büşra Develi ile 5 Soru 5 Cevap

Türkiye Şampiyonu; Mete Gazoz
Türkiye Şampiyonu; Mete Gazoz

Türkiye Şampiyonu; Mete Gazoz

Yağmur Ünal Hakkında Merak Edilenler
Yağmur Ünal Hakkında Merak Edilenler

Yağmur Ünal Hakkında Merak Edilenler

Nazlı Keçili ile Sanat Üzerine
Nazlı Keçili ile Sanat Üzerine

Nazlı Keçili ile Sanat Üzerine

Buse İskenderoğlu ile 5 Soru 5 Cevap
Buse İskenderoğlu ile 5 Soru 5 Cevap

Buse İskenderoğlu ile 5 Soru 5 Cevap

Sevil Dolmacı ile Sanat Projeleri Üzerine
Sevil Dolmacı ile Sanat Projeleri Üzerine

Sevil Dolmacı ile Sanat Projeleri Üzerine

Bodrum'un Favori Adresleri
Bodrum'un Favori Adresleri

Bodrum'un Favori Adresleri