SOSYAL MEDYA DEVRİNDE EMİR BAHADIR

Dijital dünyanın emoji prensi olmak üzere yola koyulmuş Emir Bahadır. Girişimci, genç ve kelimenin tam anlamıyla bir dünya vatandaşıyla karşı karşıyayız. New York - Los Angeles - İstanbul üçgenindeki hayatını, gayrimenkul sektöründeyken dijital dünyadaki atılımlarını ve yaşam tarzını konuştuk.

ABONE OL
28 Ağustos 2018 Salı 11:51 | Son Güncellenme:
5 dakika okunma süresi
SOSYAL MEDYA DEVRİNDE EMİR BAHADIR

Röportaj: Gözde YÖRÜKOĞLU

Fotoğraflar: Fırat KOÇAK

Styling: Hakan ÖZTÜRK

Styling asistanı: Fırat GENÇDOĞAN

Saç: Erdem GÜL /MAAG SAÇ SANAT

Makyaj: Gamze TEKİN ALP

Mykonos’ta bir parti mi var; Los Angeles’ta kırmızı halı töreni, New York’ta bir davet...
Ne yöne dönsek, Emir Bahadır mutlaka bir taraftan görünür gözümüze. Bir o kadar Türkiye ile bağlarını koparmayan ama iş yaşamı gereği vaktinin çoğunu NewYork’ta geçiren biri o. Aslında yeni jenerasyon bir iş adamı olarak elde ettiği başarılarla ilgili bir çekim yapalım derken, olaylar öyle hızlı gelişti ki, birden bire, hayatımızın bir parçası olan emojilerin Bmoji’ye yani kişiselleşmiş haline dönük bir aplikasyonu piyasaya sunduğu haberini aldım kendisinden. Alışkın olmadığımız bir tarzı olduğu kesin! Emir’in eğlenceli dünyasına hoş geldiniz.

Sana sormak istediğim o kadar çok soru var ki, en sondan başlayıp başa doğru gidelim. Bmoji meselesinden girelim konuya. İnanılmaz güzel bir fikir! Nasıl doğdu?

Geçtiğimiz sene kendi emoji aplikasyonum Apple Store’da piyasaya çıktı. Üç ay içerisinde 200.000’den fazla kişi sadece
benim Bmoji’lerimi kullanmak için satın aldı. Ben de bu konunun üzerine düştüm. Detaylı bir araştırma sürecinden sonra günümüzde dijital konuşmaların ve kişisel emojilerin günlük hayatımızın önemli bir bölümünü kapsadığını anladım. Aynı zamanda Amerika’da ünlüler için yapılan kişisel emoji aplikasyonlarını da milyonlarca hayran kitlesinin kullandığını öğrendim. Bir birey her ne kadar başkasını beğenip takdir etse de, kendine özel emoji aplikasyonunu tercih edeceğine karar vererek yaklaşık 20 aydır süren çok tempolu ve bir o kadar da keyifli bir serüvene atıldım. Bmoji’nin misyonu dijital deneyimleri kişiselleştirmek ve iletişimimizin insancıllığını düzeltmektir. Bmoji, insanları bireysel ve benzersiz kılan şekillerde bir araya getirmeyi amaçlamaktadır. Bugün insanların iletişiminde mesajlaşmanın ve emojilerin önemi çok büyük.



 

Dijital piyasada hedefin nedir Bmoji ile?

20 aydır geliştirilen Bmoji aplikasyonunu şu anda 45 kişilik ekibimizle Apple Store’da piyasaya çıkarmaya hazırlanıyoruz. Dijital piyasadaki hedefimiz hem kişiselleştirilmiş emoji sektöründe ve dijital pazarlama alanında ‘market’ liderliğine ilerlemek. 150.000$’lık sadece dünyanın en tanınan ünlülerinin kendi aplikasyonlarını yaptırıp hayran kitlesine satıp para kazandığı bir konsepti herkesin kullanabileceği rakamlara indirgeyerek çoğunluğa bu kaliteli ve özel hizmeti verebilmek hedeflerimizin başında geliyor. Bmoji teknoloji alanında herkese hitap eden, çok lüks, bir o kadar da kullanışlı ve uygun fiyatlı bir aplikasyon. Düşünün; kullanıcı kendi resmini yüklüyor, istediği kadar Bmoji seçiyor ve üç gün sonra kendisi için hazırlanmış aplikasyonunu telefonuna indirebiliyor.

Monte Carlo’da alacağın ödülden bahseder misin bize?
Dünyanın ilk sosyal medya ödül törenine davet edildim. Genç girişimci ve 30 yaş altı CEO ödülümü almak için 6 Ekim’de Monako’da olacağım. Ödül törenine birçok farklı sektörden sosyal medyada başarılı hesap sahiplerinin katılacağı ve ödül alacağı bu davette eminim birbirinden farklı çok ilginç, bir o kadar da başarılı kişilerle tanışacağım.

RÖPORTAJIN TAMAMI ALEM’DE.

 

 

EN ÇOK OKUNANLAR

Yılın Trendi: Doğal Saç Şekillendirme
Yılın Trendi: Doğal Saç Şekillendirme

Yılın Trendi: Doğal Saç Şekillendirme

9 dakika okunma süresi
Bong Joon-ho'nun En İyi Filmleri
Bong Joon-ho'nun En İyi Filmleri

Bong Joon-ho'nun En İyi Filmleri

9 dakika okunma süresi
Melek Zeynep Bulut ile “Açık Anıtlar” Üzerine
Melek Zeynep Bulut ile “Açık Anıtlar” Üzerine

Melek Zeynep Bulut ile “Açık Anıtlar” Üzerine

9 dakika okunma süresi
Evrensel Moda Dili
Evrensel Moda Dili

Evrensel Moda Dili

2 dakika okunma süresi
Kaderin Kesiştirdiği İki Hayat
Kaderin Kesiştirdiği İki Hayat

Kaderin Kesiştirdiği İki Hayat

1 dakika okunma süresi

DAHA FAZLASI

Zamansız Güzelliğin Görünmez Yolu
SOSYAL MEDYA DEVRİNDE EMİR BAHADIR

Zamansız Güzelliğin Görünmez Yolu

Kathleen Pierce'tan Güzellik Teknolojisine Dair Merak Edilenler
SOSYAL MEDYA DEVRİNDE EMİR BAHADIR

Kathleen Pierce'tan Güzellik Teknolojisine Dair Merak Edilenler

Porselenin İzinde: Tuba Önder Demircioğlu ile “Karşılaşma” Üzerine
SOSYAL MEDYA DEVRİNDE EMİR BAHADIR

Porselenin İzinde: Tuba Önder Demircioğlu ile “Karşılaşma” Üzerine

Melek Zeynep Bulut ile “Açık Anıtlar” Üzerine
SOSYAL MEDYA DEVRİNDE EMİR BAHADIR

Melek Zeynep Bulut ile “Açık Anıtlar” Üzerine

MIT'den İstanbul'a: Aslı Gökdemir'in Sanat Yolculuğu
SOSYAL MEDYA DEVRİNDE EMİR BAHADIR

MIT'den İstanbul'a: Aslı Gökdemir'in Sanat Yolculuğu

Bilinçakışının İzdüşümü Deniz Pelister'in “Kül” Sergisine Yansıyor
SOSYAL MEDYA DEVRİNDE EMİR BAHADIR

Bilinçakışının İzdüşümü Deniz Pelister'in “Kül” Sergisine Yansıyor

Gastromasa'nın Perde Arkası: Çok Özel Şef Röportajları
SOSYAL MEDYA DEVRİNDE EMİR BAHADIR

Gastromasa'nın Perde Arkası: Çok Özel Şef Röportajları

Rekabetin İzdüşümü: Kerem Kazaz
SOSYAL MEDYA DEVRİNDE EMİR BAHADIR

Rekabetin İzdüşümü: Kerem Kazaz

Candan Varnalı ile Afrika'da Kendini Yeniden Keşfetmek
SOSYAL MEDYA DEVRİNDE EMİR BAHADIR

Candan Varnalı ile Afrika'da Kendini Yeniden Keşfetmek

Meltem Kaptan'dan Adile Naşit'in Hikâyesine Samimi Bir Dokunuş
SOSYAL MEDYA DEVRİNDE EMİR BAHADIR

Meltem Kaptan'dan Adile Naşit'in Hikâyesine Samimi Bir Dokunuş

"Enfes Bir Akşam” Kadrosuyla Şehri, Zamanı ve Kendini Keşfetmek Üzerine
SOSYAL MEDYA DEVRİNDE EMİR BAHADIR

"Enfes Bir Akşam” Kadrosuyla Şehri, Zamanı ve Kendini Keşfetmek Üzerine

Enis Arıkan İle Sahne Işığından Sokak Ritmine
SOSYAL MEDYA DEVRİNDE EMİR BAHADIR

Enis Arıkan İle Sahne Işığından Sokak Ritmine