Angelina Jolie, geçtiğimiz günlerde dünyanın dört bir yanından yaratıcı insanları, yetenekli terzileri, zanaatkarları ve kalıp yapımcılarını bir araya getirmeyi hedeflediği Atelier Jolie adlı kolektif ve sürdürülebilir bir moda markası kurmuş ve duygularını şu sözlerle kaleme almıştı: "Moda, yıllardır üzerinde oynama fırsatı bulduğum bir sanat. Sosyo-ekonomik geçmişi ne olursa olsun, bir yaratıcılık ve ilham topluluğu yaratmayı umuyoruz. Ben iş kadınından ziyade bir sanatçıyım, bu markayı sizinle birlikte büyütmeyi hedefliyorum."
Angelina Jolie'nin yeni moda markası Atelier Jolie, kadın giyim kapsül koleksiyonu çıkarmak için ilk iş birliğini Chloe ile yapıyor. Atelier Jolie x Chloe iş birliğinin arkasında Angelina Jolie ve yakın zamanda markadan ayrılacağını duyuran kreatif direktör Gabriela Hearst var. Atelier Jolie x Chloe kapsül koleksiyonu ilhamını, "Moda, yıllardır üzerinde oynama fırsatı bulduğum bir sanat" sözleriyle moda sektörüyle ilişkisini özetleyen Angelina Jolie'nin gardırobundan alıyor. Çoğunlukla gece kıyafetlerinden oluşacak, akıcı silüetlere sahip olacak kapsül koleksiyon, Adil Ticaret girişiminden zanaatkarların çalışmalarına vurgu yaparak, kadın liderliğindeki sosyal girişimleri ön plana çıkaracak.
Daha düşük, duyarlı ve etkili malzemelerden yapılan koleksiyonla ilgili olarak Angelina Jolie, Chloe'nin B Corp statüsüne vurgu yaparak şu sözleri söylüyor: "Çok az lüks marka B Corp sertifikasına sahiptir. Bu anlamda öncü lüks markalardan biri olan Chloe ile birlikte çalışmak benim için çok önemliydi. Bu kapsül koleksiyondan elde edeceğim gelir, Atelier Jolie'deki terzi ve zanaatkarların eğitimi için kullanılacak."