Kylie Jenner 2020 yılında -2015 yılında kurduğu- Kylie Kozmetik şirketi ile Forbes tarafından iki yıl üst üste 'Servetini kendi kendine inşa eden en genç milyarder' seçilmiş hatta Mark Zuckerberg'i de tahtından etmişti. Ancak sonrasında Forbes Kylie Jenner'ın şirketini, -yıllarca- 'kozmetik endüstrisi ve medya kuruluşlarını inandırmaya çalıştığı rakamlardan daha az karlı' iddiasıyla karşı karşıya bırakmıştı. Kylie Jenner'ın Forbes skandalından sonra diğer kardeşler de kendi markalarını kurmuş Kendall Jenner 2021 yılının Şubat ayında "818 Tequila"yı, Kourtney Kardashian 2019 Nisan'da "Poosh" sitesini, Kris Jenner 2021 Mart'ta "Safely" adlı temizlik bakım markasını, Kim Kardashian ise 2019 yılının Eylül ayında iç giyim markası "Skims"i lanse etmiş, hatta Kim 2021 yılında yeni iş birliklerini duyurmuştu. Kourtney Kardashian ise Kylie'den hemen sonra 2016 yılında "Good American" markasını çıkarmıştı. Kardashian-Jenner üyelerinin kendi markalarını oyuna dahil etmesi aralarındaki servet dağılımını da değiştirdi. Kim Kardashian "Skims" markasının değerini -lüks markalar yaptığı iş birlikleri sonucu- 3.2 milyar dolara taşırken, Kendall Jenner ise ilk yılında 136.000 şişe sattığını açıkladı. Kardashian-Jenner kardeşlerin yeni servet dağılımını listeledik.
6. Kendall Jenner- 45 milyon dolar
5. Khloe Kardashian- 50 milyon dolar
4. Kourtney Kardashian- 65 milyon dolar
3. Kris Jenner- 190 milyon dolar
2. Kylie Jenner- 700 milyon dolar
1. Kim Kardashian- 1.8 milyar dolar