Geçen yıl bu zamanlar güzellik sektörüne girmek istediğinin sinyallerini veren Selena Gomez, Rare isimli bir kozmetik markası çıkaracağını söylemiş hatta 2020 yılının başlarında da kozmetik markasıyla aynı ismi taşıyan bir albüm çıkarmıştı. Rare Beauty için Instagram hesabı açan Selena Gomez, markasının kozmetik ürünlerinden oluşum sürecine kadar tüm detayları hayranlarıyla paylaşırken, “Boyfriend” şarkısının klibindeki makyajını da Rare Beauty’nin ürünleriyle yapmıştı.
Rare Beauty’nin Gelirleri Rare Impact Fund’a Bağışlanıyor
Geçmişte depresyon ve anksiyete ile mücadele eden Selena Gomez, geçtiğimiz nisan ayında kendisine bipolar bozukluk teşhisi konulduğunu açıklamıştı. Kendi tecrübelerinden yolan çıkan Gomez, Rare Beauty ile akıl sağlığı konusunda farkındalık yaratmak istiyor. Temmuz ayında akıl sağlığı hizmetleri konusunda yetersiz hizmet alan topluluklara yardımcı olmak için Rare Impact Fund’u kuran Selena Gomez, Rare Beauty’den elde ettiği gelirlerin yüzde birini de buraya bağışlayacağını söyledi. Bu davranışıyla ilgili Gomez, “En başından beri şirketin arkasında bir mesajın olması benim için önemliydi. Sosyal medya tarafından sürekli insanları kendileri hakkında kötü hissettiren ve mükemmelliğe ulaşmaları gerektiği konusunda baskı yaratan görüntü ve içerik bombardımanına tutuluyoruz" diyor. Ayrıca Gomez hayranları ve Rare Beauty müşterileriyle bağ kurmak ve kendi hikayelerini anlatabileceği bir platform yaratmak için Zoom üzerinden de sanal sohbetler düzenliyor. Akıl sağlığının, zihinsel ve bedensel uyumun her şeyden önce geldiğini söyleyen Selena Gomez ekliyor, “Makyaj zevk alacağınız bir şey, ihtiyacınız olan değil”.
Blackpink ile Ortak Çalışması Olan “Ice Cream” Şarkısının Klibi 150 Milyonu Aşkın İzlenme Aldı
Selena Gomez’in K-pop’un sevilen gruplarından Blackpink ile ortak çalışması olan “Ice Cream” şarkısı geçtiğimiz günlerde yayınlandı. Kısa sürede büyük ilgi gören “Ice Cream” şarkısının klibi ise Youtube’da 150 milyonu aşkın beğeni aldı. Blackpink ve Selena Gomez’in görsel bir estetik şöleni sunduğu klipte, 1950’lerin pin-up’larına ve 1970’lerin çiçek gücüne atıfta bulunulurken; yüksek belli bikiniler ve makrome örgülü kıyafet kombinleri de dikkat çekenler arasında yer alıyor.