Al Pacino ve Robert De Niro ile Sıcaklık ve Birlikte Olmanın Hikayesi

Moncler, Hollywood'un iki efsanesi Al Pacino ve Robert De Niro'yu bir araya getirerek sadece bir moda kampanyasına değil, yıllara meydan okuyan bir dostluğa ışık tutuyor. “Warmer Together” ile sıcaklığın kaynağının giysilerde değil, kalpte olduğunu hatırlatıyor.

YAZAR: Bala Yaren Akkuş
15 Ekim 2025 Çarşamba 16:08 | Son Güncellenme:
2 dakika okunma süresi

"Sıcaklık hiçbir zaman dışarıda değildi; her zaman içimizdeydi..." Moncler'in yeni kampanyası "Warmer Together", bu cümledeki duyguyu gerçek bir hikâyeye dönüştürüyor. Bu kez marka, sahnelerin ve beyaz perdenin ötesinde, insan ruhuna dokunan bir sıcaklığı kutluyor: dostluğu. Üstelik bu dostluk, Hollywood tarihine damga vurmuş iki isim, Al Pacino ve Robert De Niro tarafından temsil ediliyor.

Yarım asra yaklaşan dostluklarıyla sinema dünyasında eşine az rastlanır bir bağ kuran Pacino ve De Niro, sadece rol arkadaşlığıyla değil, birbirlerinin hayatındaki kalıcı yerleriyle de biliniyor. The Godfather Part II'den Heat'e, The Irishman'e kadar uzanan filmografileri boyunca hem rekabeti hem dayanışmayı aynı potada eriterek unutulmaz bir ikili oldular. Bugün, Moncler'in objektifinde, artık sadece karakterleri değil; kendilerini, yani gerçek bir dostluğun sıcaklığını canlandırıyorlar.

Kampanyanın merkezinde yer alan "Warmer Together" kavramı, kışın sertliğine karşı dayanıklılığı sadece dış giyimle değil, insani bağlarla kurma fikrine dayanıyor. Platon'un imzasını taşıyan çekimlerde, karla kaplı bir arka plan yerine sade bir atmosfer tercih edilmiş. Çünkü Moncler'e göre sıcaklık, dışarıda değil, iki dostun yan yana durduğu o anda gizli. Pacino ve De Niro'nun yıllar içinde olgunlaşmış, söze ihtiyaç duymayan iletişimi, markanın sezgisel ve duygusal dünyasıyla buluşuyor.

EN ÇOK OKUNANLAR

“Kasaba”: Karanlıkta Kalan Dostluklar

“Kasaba”: Karanlıkta Kalan Dostluklar

3 dakika okunma süresi
İstanbul'un En Yeni Mekanları

İstanbul'un En Yeni Mekanları

48 dakika okunma süresi
Bir Mirasın İzinde

Bir Mirasın İzinde

1 dakika okunma süresi
"Palm Royale": Moda Tutkunları Bu Diziyi Çok Sevdi

"Palm Royale": Moda Tutkunları Bu Diziyi Çok Sevdi

1 dakika okunma süresi
Haftanın Mekânı: Arbor İstanbul

Haftanın Mekânı: Arbor İstanbul

4 dakika okunma süresi

DAHA FAZLASI

2025 Sonbaharında Balon Pantolonların Yükselişi

2025 Sonbaharında Balon Pantolonların Yükselişi

Dario Vitale ve Versace Serüveni Erken Kapanıyor

Dario Vitale ve Versace Serüveni Erken Kapanıyor

Moda Dünyasına Taze Bir Nefes

Moda Dünyasına Taze Bir Nefes

Grace Wales Bonner, Hermès'in Yeni Erkek Giyim Kreatif Direktörü

Grace Wales Bonner, Hermès'in Yeni Erkek Giyim Kreatif Direktörü

2026 Met Gala'nın Teması “Costume Art”: Moda, Beden ve Sanat Diyaloğu

2026 Met Gala'nın Teması “Costume Art”: Moda, Beden ve Sanat Diyaloğu

Louis Vuitton ve Takashi Murakami ile Yeniden Sanat

Louis Vuitton ve Takashi Murakami ile Yeniden Sanat

Mücevherin Yeni Yıldızları

Mücevherin Yeni Yıldızları

Haftanın İlham Rehberi 24-30 Kasım

Haftanın İlham Rehberi 24-30 Kasım

Couture Diyaloğu: Dior ve Alaïa ile Miras Niteliğinde Sergi

Couture Diyaloğu: Dior ve Alaïa ile Miras Niteliğinde Sergi

Hayal Sahnesi: Moda ve Mekan İlişkisinde Podyumların Set Tasarımı

Hayal Sahnesi: Moda ve Mekan İlişkisinde Podyumların Set Tasarımı

Bir Dönemin Sonu: Olivier Rousteing Balmain'den Ayrıldı

Bir Dönemin Sonu: Olivier Rousteing Balmain'den Ayrıldı

Lüksün Yeni Dönemi: Prada, Versace'yi Resmen Satın Aldı!

Lüksün Yeni Dönemi: Prada, Versace'yi Resmen Satın Aldı!