HATEMOĞLU'NA 'THE ONE AWARD'TAN ÖDÜL

Marketing Türkiye’nin AKADEMETRE işbirliğiyle “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasını temel alan “The ONE Awards” Bütünleşik Pazarlama Ödülleri 8 Ocak 2016, Cuma günü verildi. Hatemoğlu markası, tekstil/hazır giyim kategorisinde marka değerini ve itibarini en fazla artıran marka olarak birincilik ödülünün sahibi oldu.

ABONE OL
11 Ocak 2016 Pazartesi 11:32 | Son Güncellenme:
3 dakika okunma süresi
 HATEMOĞLU'NA 'THE ONE AWARD'TAN ÖDÜL

İtibar ve Marka Değerinin bir markanın en önemli asetleri olduğunu belirten Hatemoğlu Pazarlama ve Satış Direktörü Füsun Saykı, Akademetre’nin uzun süreçli ve detaylı bir araştırma sonucu ortaya koyduğu verilerle birincilik ödülü almaktan mutluluk duyduklarını belirtti. Marketing Türkiye’nin Akademetre işbirliğiyle “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasını temel alan “The ONE Awards” Bütünleşik Pazarlama Ödüllerinin  sektörel bir boşluğu tamamladığını belirten Saykı, Henüz 2. si yapılmasına rağmen pazarlama sektörü için dikkat çekici, bilimsel veriler ortaya koyan girişiminden dolayı Marketing Türkiye'yi kutluyoruz dedi. Fusun Saykı, sözlerine şöyle devam etti.

"Hatemoğlu Türkiye'de tekstil sektöründe 91 yılı geride bırakmış bir marka. “The ONE Awards” Bütünleşik Pazarlama ödülünü Hatemoğlu’na getiren en önemli etken stratejik olarak geçmiş senelerden bu yana sürdürebildiğimiz pazarlama etkinliklerimizin tamamıdır. Tüm pazarlama iletişimi dinamiklerini markamız adına entegre edebildik ve özellikle pazarlama iletişimi projelerinin sürdürülebilir olmasına önem verdik.

 

Biz erkek hazır giyiminde Cumhuriyet tarihinin en köklü markalarından biriyiz. Her konuda olduğu gibi bu deneyimimizin marka itibarımıza ve kalite anlayışımıza bizim sektörümüzde de etkisi büyük. 1924'ten bugüne taşıdığımız Hatemoğu markası moda gibi bir sektörde neden eskimedi dersek tüketicimizin talepleri doğrultusunda yeni koleksiyonlarla markamızı çeşitlendirdik. Hatem Saykı, Html, H-Teen ve Cerimonia gibi farklı koleksiyonlarla genç hedef kitleye ulaşan bir marka olduk. Araştırmalara önem vererek kalite/fiyat endeksimizi her zaman tüketici lehinde tutarak müşterilerimize kalitesi yüksek Hatemoğlu ürünlerini en uygun fiyatla ulaştırmayı başardık. Böylece "Babadan Oğula" her neslin markası olma yolundaki pazarlama stratejimizi öncelikle koleksiyonlarımızda sonra da pazarlama ve iletişim faaliyetlerimizde uyguladık. 

 

Bu ödülü almış olmak pazarlama konusunda doğru yolda olduğumuzu bize ve ekibimize bir kez daha gösterdi. Marka algısını yükseltmenin, tüm iletişim kanallarında düzenli ve sürdürülebilir çalışmalarla mümkün olacağına inanıyoruz. Biz marka olarak buna çok önem veriyoruz. "

EN ÇOK OKUNANLAR

Zayıflama Sürecinde Kilo Vermeyi Hızlandırmanın Yolları
Zayıflama Sürecinde Kilo Vermeyi Hızlandırmanın Yolları

Zayıflama Sürecinde Kilo Vermeyi Hızlandırmanın Yolları

2 dakika okunma süresi
Esra Bilgiç ile 5 Soru 5 Cevap
Esra Bilgiç ile 5 Soru 5 Cevap

Esra Bilgiç ile 5 Soru 5 Cevap

3 dakika okunma süresi
Ocak Ayında Netflix'te Öne Çıkan 10 Yapım
Ocak Ayında Netflix'te Öne Çıkan 10 Yapım

Ocak Ayında Netflix'te Öne Çıkan 10 Yapım

8 dakika okunma süresi
Aslışah Alkoçlar & Kaan Demirağ Nişan Töreni
Aslışah Alkoçlar & Kaan Demirağ Nişan Töreni

Aslışah Alkoçlar & Kaan Demirağ Nişan Töreni

1 dakika okunma süresi
Narın Bilinmeyen Faydaları
Narın Bilinmeyen Faydaları

Narın Bilinmeyen Faydaları

4 dakika okunma süresi
En iyi 10 İngiliz Drama Dizisi
En iyi 10 İngiliz Drama Dizisi

En iyi 10 İngiliz Drama Dizisi

7 dakika okunma süresi
Dünyanın En Güzel Yüzü: Yael Shelbia
Dünyanın En Güzel Yüzü: Yael Shelbia

Dünyanın En Güzel Yüzü: Yael Shelbia

2 dakika okunma süresi

DAHA FAZLASI

Fendi Rönesans x Anima Mundi'den Caz Konseri
Fendi Rönesans x Anima Mundi'den Caz Konseri

Fendi Rönesans x Anima Mundi'den Caz Konseri

Koza'nın Kazananları Belli Oldu
Koza'nın Kazananları Belli Oldu

Koza'nın Kazananları Belli Oldu

Louis Vuitton'dan Sanat İş Birliği
Louis Vuitton'dan Sanat İş Birliği

Louis Vuitton'dan Sanat İş Birliği

Prêtà-Portea'da Çay Saati
Prêtà-Portea'da Çay Saati

Prêtà-Portea'da Çay Saati

Ev Modunu KNITSS'in Şık Stili ile Yükselt
Ev Modunu KNITSS'in Şık Stili ile Yükselt

Ev Modunu KNITSS'in Şık Stili ile Yükselt

Misela'dan Yılbaşı Koleksiyonu
Misela'dan Yılbaşı Koleksiyonu

Misela'dan Yılbaşı Koleksiyonu

Chanel'in Yeni Temsilcisi: Charlotte Casiraghi
Chanel'in Yeni Temsilcisi: Charlotte Casiraghi

Chanel'in Yeni Temsilcisi: Charlotte Casiraghi

Louis Vuitton'dan Yüksek Zanaat
Louis Vuitton'dan Yüksek Zanaat

Louis Vuitton'dan Yüksek Zanaat

H&M Türkiye'den Sürdürülebilirlik Adımı
H&M Türkiye'den Sürdürülebilirlik Adımı

H&M Türkiye'den Sürdürülebilirlik Adımı

Ergin İnan'ın Sanatı İpek Tasarımlarda
Ergin İnan'ın Sanatı İpek Tasarımlarda

Ergin İnan'ın Sanatı İpek Tasarımlarda

Dior'dan Eğlenceli Seri: In My Lady
Dior'dan Eğlenceli Seri: In My Lady

Dior'dan Eğlenceli Seri: In My Lady

Selma Çilek Çiftçi'nin Favori 10 Botu
Selma Çilek Çiftçi'nin Favori 10 Botu

Selma Çilek Çiftçi'nin Favori 10 Botu