HATEMOĞLU'NA 'THE ONE AWARD'TAN ÖDÜL

Marketing Türkiye’nin AKADEMETRE işbirliğiyle “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasını temel alan “The ONE Awards” Bütünleşik Pazarlama Ödülleri 8 Ocak 2016, Cuma günü verildi. Hatemoğlu markası, tekstil/hazır giyim kategorisinde marka değerini ve itibarini en fazla artıran marka olarak birincilik ödülünün sahibi oldu.

ABONE OL
11 Ocak 2016 Pazartesi 11:32 | Son Güncellenme:
3 dakika okunma süresi
 HATEMOĞLU'NA 'THE ONE AWARD'TAN ÖDÜL

İtibar ve Marka Değerinin bir markanın en önemli asetleri olduğunu belirten Hatemoğlu Pazarlama ve Satış Direktörü Füsun Saykı, Akademetre’nin uzun süreçli ve detaylı bir araştırma sonucu ortaya koyduğu verilerle birincilik ödülü almaktan mutluluk duyduklarını belirtti. Marketing Türkiye’nin Akademetre işbirliğiyle “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasını temel alan “The ONE Awards” Bütünleşik Pazarlama Ödüllerinin  sektörel bir boşluğu tamamladığını belirten Saykı, Henüz 2. si yapılmasına rağmen pazarlama sektörü için dikkat çekici, bilimsel veriler ortaya koyan girişiminden dolayı Marketing Türkiye'yi kutluyoruz dedi. Fusun Saykı, sözlerine şöyle devam etti.

"Hatemoğlu Türkiye'de tekstil sektöründe 91 yılı geride bırakmış bir marka. “The ONE Awards” Bütünleşik Pazarlama ödülünü Hatemoğlu’na getiren en önemli etken stratejik olarak geçmiş senelerden bu yana sürdürebildiğimiz pazarlama etkinliklerimizin tamamıdır. Tüm pazarlama iletişimi dinamiklerini markamız adına entegre edebildik ve özellikle pazarlama iletişimi projelerinin sürdürülebilir olmasına önem verdik.

 

Biz erkek hazır giyiminde Cumhuriyet tarihinin en köklü markalarından biriyiz. Her konuda olduğu gibi bu deneyimimizin marka itibarımıza ve kalite anlayışımıza bizim sektörümüzde de etkisi büyük. 1924'ten bugüne taşıdığımız Hatemoğu markası moda gibi bir sektörde neden eskimedi dersek tüketicimizin talepleri doğrultusunda yeni koleksiyonlarla markamızı çeşitlendirdik. Hatem Saykı, Html, H-Teen ve Cerimonia gibi farklı koleksiyonlarla genç hedef kitleye ulaşan bir marka olduk. Araştırmalara önem vererek kalite/fiyat endeksimizi her zaman tüketici lehinde tutarak müşterilerimize kalitesi yüksek Hatemoğlu ürünlerini en uygun fiyatla ulaştırmayı başardık. Böylece "Babadan Oğula" her neslin markası olma yolundaki pazarlama stratejimizi öncelikle koleksiyonlarımızda sonra da pazarlama ve iletişim faaliyetlerimizde uyguladık. 

 

Bu ödülü almış olmak pazarlama konusunda doğru yolda olduğumuzu bize ve ekibimize bir kez daha gösterdi. Marka algısını yükseltmenin, tüm iletişim kanallarında düzenli ve sürdürülebilir çalışmalarla mümkün olacağına inanıyoruz. Biz marka olarak buna çok önem veriyoruz. "

EN ÇOK OKUNANLAR

Haftanın İlham Rehberi 24-30 Kasım
Haftanın İlham Rehberi 24-30 Kasım

Haftanın İlham Rehberi 24-30 Kasım

15 dakika okunma süresi
“Kasaba”: Karanlıkta Kalan Dostluklar
“Kasaba”: Karanlıkta Kalan Dostluklar

“Kasaba”: Karanlıkta Kalan Dostluklar

3 dakika okunma süresi
Antik Dünyanın Gölgesinde Doğan Yeni Bir Çağdaş Miras
Antik Dünyanın Gölgesinde Doğan Yeni Bir Çağdaş Miras

Antik Dünyanın Gölgesinde Doğan Yeni Bir Çağdaş Miras

9 dakika okunma süresi
Haftanın Mekânı: Arbor İstanbul
Haftanın Mekânı: Arbor İstanbul

Haftanın Mekânı: Arbor İstanbul

4 dakika okunma süresi
İstanbul'un En Yeni Mekanları
İstanbul'un En Yeni Mekanları

İstanbul'un En Yeni Mekanları

48 dakika okunma süresi

DAHA FAZLASI

Couture Diyaloğu: Dior ve Alaïa ile Miras Niteliğinde Sergi
 HATEMOĞLU'NA 'THE ONE AWARD'TAN ÖDÜL

Couture Diyaloğu: Dior ve Alaïa ile Miras Niteliğinde Sergi

2026 Met Gala'nın Teması “Costume Art”: Moda, Beden ve Sanat Diyaloğu
 HATEMOĞLU'NA 'THE ONE AWARD'TAN ÖDÜL

2026 Met Gala'nın Teması “Costume Art”: Moda, Beden ve Sanat Diyaloğu

Haftanın İlham Rehberi 24-30 Kasım
 HATEMOĞLU'NA 'THE ONE AWARD'TAN ÖDÜL

Haftanın İlham Rehberi 24-30 Kasım

Valentino Cruise 2026: Alessandro Michele ile Mekân, Moda ve Zaman Olgusu
 HATEMOĞLU'NA 'THE ONE AWARD'TAN ÖDÜL

Valentino Cruise 2026: Alessandro Michele ile Mekân, Moda ve Zaman Olgusu

Kahverengi Çizmelerle Farklı Stiller
 HATEMOĞLU'NA 'THE ONE AWARD'TAN ÖDÜL

Kahverengi Çizmelerle Farklı Stiller

Lüksün Yeni Dönemi: Prada, Versace'yi Resmen Satın Aldı!
 HATEMOĞLU'NA 'THE ONE AWARD'TAN ÖDÜL

Lüksün Yeni Dönemi: Prada, Versace'yi Resmen Satın Aldı!

Louis Vuitton ve Takashi Murakami ile Yeniden Sanat
 HATEMOĞLU'NA 'THE ONE AWARD'TAN ÖDÜL

Louis Vuitton ve Takashi Murakami ile Yeniden Sanat

Moda Dünyasına Taze Bir Nefes
 HATEMOĞLU'NA 'THE ONE AWARD'TAN ÖDÜL

Moda Dünyasına Taze Bir Nefes

Bir Dönemin Sonu: Olivier Rousteing Balmain'den Ayrıldı
 HATEMOĞLU'NA 'THE ONE AWARD'TAN ÖDÜL

Bir Dönemin Sonu: Olivier Rousteing Balmain'den Ayrıldı

Grace Wales Bonner, Hermès'in Yeni Erkek Giyim Kreatif Direktörü
 HATEMOĞLU'NA 'THE ONE AWARD'TAN ÖDÜL

Grace Wales Bonner, Hermès'in Yeni Erkek Giyim Kreatif Direktörü

Mücevherin Yeni Yıldızları
 HATEMOĞLU'NA 'THE ONE AWARD'TAN ÖDÜL

Mücevherin Yeni Yıldızları

Balmain'de Antonin Tron ile Yeni Bir Dönem Başlıyor!
 HATEMOĞLU'NA 'THE ONE AWARD'TAN ÖDÜL

Balmain'de Antonin Tron ile Yeni Bir Dönem Başlıyor!