Celine'in kreatif direktörlüğünün ardından moda dünyasına uzun bir süre ara veren Phoebe Philo, altı yıllık bekleyişi sonlandırarak kendi adını taşıyan markasıyla moda dünyasına geri dönüyor. Fransız kökenli İngiliz tasarımcı, LVMH tarafından azınlık hissedarı olarak desteklendiği kendi adını taşıyan Phoebe Philo markasını 'Kaliteye ve olağanüstü tasarıma dayanan giyim ve aksesuar serisi' olarak tanımlıyor.
Günlük giyimden gece davetlerine ve resmi kıyafetlere dek her duruma uygun bir koleksiyon yaratan Phoebe Philo, markasının katalog çekimlerinde de yer aldı. Phoebe Philo'nun resmi web sitesinde satışa sunulan koleksiyonun çoğu parçası şimdiden 'sold-out' oldu. Chloé ve Celine'in kreatif direktörlüğünü yaptığı yıllardaki 90'lı ve 2000'li yılların zarafet ve minimalizm kodlarını kendi adını taşıyan markasına işleyen Phoebe Philo'nun; pullu elbiseleri, asimetrik tüylü etekleri, trençkotları ve mesaj veren takılarının satışa çıktığı andan itibaren saatler içinde tükenmesi, moda dünyasına güçlü bir dönüş yaptığının göstergesi niteliğinde.