Moda dünyasının dönüm noktalarından biri olan Louis Vuitton ile Takashi Murakami ortaklığı, 20 yıl önce başlayan yaratıcı yolculuğunu yeniden edisyon koleksiyonunun üçüncü ve son bölümüyle taçlandırıyor. Eğlenceli, enerjik ve estetik açıdan güçlü bu yeni bölüm, Japon sanatçının imzası haline gelen "Smiling Cherry" motifiyle yaza taze ve neşeli bir başlangıç sunuyor.
Zendaya'nın başrolde olduğu yeni kampanya, Akdeniz Rivierası'nda geçen görsel bir yaz anlatısı eşliğinde, Murakami'nin dev kiraz ikonlarıyla hayat buluyor. Inez ve Vinoodh'un objektifinden çıkan kareler, koleksiyonun sanatsal gücünü vurgularken, Louis Vuitton'un "2025 Resort Kadın Koleksiyonu" ile doğal bir uyum içinde.
70'den fazla parçadan oluşan koleksiyon; çanta, valiz, ayakkabı, fular, aksesuar ve hatta bisiklet gibi detaylarla dikkat çekiyor. Koleksiyonun öne çıkan bir diğer detay ise, klasik Monogram kahverengi kanvasın yanı sıra, yaz sezonuna uygun canlı beyaz zemin üzerinde 3D efektli kiraz baskısıyla sunulan yeni renk alternatifi. Speedy, Alma, Side Trunk gibi ikonik çantalar bu yeni yorumla öne çıkarken; Capucines ailesi ise metalik kirazlar, fermuar uçları ve dekoratif zincirlerde saklanan sürpriz detaylarla yeniden tasarlanıyor.