İSPANYA'NIN KRALİYET AİLESİ PRADO MÜZESİ'Nİ ZİYARET ETTİ

İspanya Kralı Felip ve Kraliçe Letizia pandemi sonrası başlattıkları kampanyanın tanıtımı için Prado Müzesi’ni ziyaret etti.

23 Haziran 2020 Salı 14:25 | Son Güncellenme:
2 dakika okunma süresi

İspanya Kralı Felipe ve Kraliçe Letizia pandemi sonrasında ülkenin güçlü yönlerini göstermek için “Spain For sure” isimli ekonomi ve pazarlama kampanyası başlattı.Kral Felipe ve Kraliçe Letizia Dışişleri Bakanı, Avrupa Birliği ve İş birliği Bakanı ile birlikte kampanyanın tanıtımını yapmak için Prado Müzesi'ndeki lansmana katıldı. Kraliçe Letizia Massioma Dutti marka uzun kollu saten kırmızı elbisesiyle göz kamaştırırken, Kral Felipe'nin lacivert takım elbisesine Kraliçe'nin elbisesiyle aynı renkteki kravatı eşlik etti. Kraliyet Ailesi “Spain For sure” kampanyasının ana amacının “Dünya üzerindeki çaba, dayanıklılık ve her şeyden önce güvenilirlik gibi değerlerin İspanya’daki salgının etkisine rağmen devam ettiğini ve bozulmadan kalacağını hatırlatmak” olduğunu belirtti. Ayrıca Kral Felipe,“Söz konusu kampanya bir reklamdan çok daha fazlası. Ülkemizin enerjisinin ve gücünün bir ifadesi. İspanya, diğer birçok ülke gibi beklenmedik ve acımasız bir darbe aldı. Ancak bu haftayla beraber sağlık uzmanları ve birçok kişi tarafından sayısız alanda takdirle gösterilen toplumumuzu karakterize eden en iyi değerleri göstermeyi başardı: bağlılık, özveri, cömertlik ... İspanya güvenebileceğiniz  ve inanabileceğiniz bir ülke” sözlerini sarfetti. 

Hazırlayan: Zülal ÜNALDI

EN ÇOK OKUNANLAR

Evrensel Moda Dili

Evrensel Moda Dili

2 dakika okunma süresi
Kaderin Kesiştirdiği İki Hayat

Kaderin Kesiştirdiği İki Hayat

1 dakika okunma süresi
Bong Joon-ho'nun En İyi Filmleri

Bong Joon-ho'nun En İyi Filmleri

9 dakika okunma süresi
Yılın Trendi: Doğal Saç Şekillendirme

Yılın Trendi: Doğal Saç Şekillendirme

9 dakika okunma süresi
Netflix'te İzlemeniz Gereken 14 Müzikal Film

Netflix'te İzlemeniz Gereken 14 Müzikal Film

13 dakika okunma süresi

DAHA FAZLASI

PRENS WILLIAM’IN HEDİYE İTİRAFI

PRENS WILLIAM’IN HEDİYE İTİRAFI

Tohum Otizm Vakfı Alışveriş Festivali Dijitalde

Tohum Otizm Vakfı Alışveriş Festivali Dijitalde

ROLAND GARROS’DAN HEYECANLANDIRAN GELİŞME

ROLAND GARROS’DAN HEYECANLANDIRAN GELİŞME

Yerli Sosyal Medya Uygulaması “Yaay” Nasıl Kullanılır?

Yerli Sosyal Medya Uygulaması “Yaay” Nasıl Kullanılır?

Ocak Ayı Okuma Kulübü

Ocak Ayı Okuma Kulübü

Warner Bros. Tokyo'da “Harry Potter” Temalı Eğlence Parkı Açıyor

Warner Bros. Tokyo'da “Harry Potter” Temalı Eğlence Parkı Açıyor

Acil Yardım Çantasında Bulunması Gereken Besinler

Acil Yardım Çantasında Bulunması Gereken Besinler

Mevaris'in Genç Tasarımcıları

Mevaris'in Genç Tasarımcıları

TEMMUZ AYI ETKİNLİKLERİ

TEMMUZ AYI ETKİNLİKLERİ

BEYONCE VE BLUE IVY’E BET ÖDÜLÜ

BEYONCE VE BLUE IVY’E BET ÖDÜLÜ

YILDIZ SARAYI VAKFI’NDAN KÜLTÜR VE SANAT ÇALIŞTAYI

YILDIZ SARAYI VAKFI’NDAN KÜLTÜR VE SANAT ÇALIŞTAYI

“Tiffany Diamond” Kolyesinin Yeni Sahibi: Gal Gadot

“Tiffany Diamond” Kolyesinin Yeni Sahibi: Gal Gadot