HATEMOĞLU'NA 'THE ONE AWARD'TAN ÖDÜL

Marketing Türkiye’nin AKADEMETRE işbirliğiyle “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasını temel alan “The ONE Awards” Bütünleşik Pazarlama Ödülleri 8 Ocak 2016, Cuma günü verildi. Hatemoğlu markası, tekstil/hazır giyim kategorisinde marka değerini ve itibarini en fazla artıran marka olarak birincilik ödülünün sahibi oldu.

11 Ocak 2016 Pazartesi 11:32 | Son Güncellenme:
3 dakika okunma süresi

İtibar ve Marka Değerinin bir markanın en önemli asetleri olduğunu belirten Hatemoğlu Pazarlama ve Satış Direktörü Füsun Saykı, Akademetre’nin uzun süreçli ve detaylı bir araştırma sonucu ortaya koyduğu verilerle birincilik ödülü almaktan mutluluk duyduklarını belirtti. Marketing Türkiye’nin Akademetre işbirliğiyle “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasını temel alan “The ONE Awards” Bütünleşik Pazarlama Ödüllerinin  sektörel bir boşluğu tamamladığını belirten Saykı, Henüz 2. si yapılmasına rağmen pazarlama sektörü için dikkat çekici, bilimsel veriler ortaya koyan girişiminden dolayı Marketing Türkiye'yi kutluyoruz dedi. Fusun Saykı, sözlerine şöyle devam etti.

"Hatemoğlu Türkiye'de tekstil sektöründe 91 yılı geride bırakmış bir marka. “The ONE Awards” Bütünleşik Pazarlama ödülünü Hatemoğlu’na getiren en önemli etken stratejik olarak geçmiş senelerden bu yana sürdürebildiğimiz pazarlama etkinliklerimizin tamamıdır. Tüm pazarlama iletişimi dinamiklerini markamız adına entegre edebildik ve özellikle pazarlama iletişimi projelerinin sürdürülebilir olmasına önem verdik.

 

Biz erkek hazır giyiminde Cumhuriyet tarihinin en köklü markalarından biriyiz. Her konuda olduğu gibi bu deneyimimizin marka itibarımıza ve kalite anlayışımıza bizim sektörümüzde de etkisi büyük. 1924'ten bugüne taşıdığımız Hatemoğu markası moda gibi bir sektörde neden eskimedi dersek tüketicimizin talepleri doğrultusunda yeni koleksiyonlarla markamızı çeşitlendirdik. Hatem Saykı, Html, H-Teen ve Cerimonia gibi farklı koleksiyonlarla genç hedef kitleye ulaşan bir marka olduk. Araştırmalara önem vererek kalite/fiyat endeksimizi her zaman tüketici lehinde tutarak müşterilerimize kalitesi yüksek Hatemoğlu ürünlerini en uygun fiyatla ulaştırmayı başardık. Böylece "Babadan Oğula" her neslin markası olma yolundaki pazarlama stratejimizi öncelikle koleksiyonlarımızda sonra da pazarlama ve iletişim faaliyetlerimizde uyguladık. 

 

Bu ödülü almış olmak pazarlama konusunda doğru yolda olduğumuzu bize ve ekibimize bir kez daha gösterdi. Marka algısını yükseltmenin, tüm iletişim kanallarında düzenli ve sürdürülebilir çalışmalarla mümkün olacağına inanıyoruz. Biz marka olarak buna çok önem veriyoruz. "

EN ÇOK OKUNANLAR

“Kasaba”: Karanlıkta Kalan Dostluklar

“Kasaba”: Karanlıkta Kalan Dostluklar

3 dakika okunma süresi
İstanbul'un En Yeni Mekanları

İstanbul'un En Yeni Mekanları

48 dakika okunma süresi
Haftanın Mekânı: Arbor İstanbul

Haftanın Mekânı: Arbor İstanbul

4 dakika okunma süresi
Bir Mirasın İzinde

Bir Mirasın İzinde

1 dakika okunma süresi
Antik Dünyanın Gölgesinde Doğan Yeni Bir Çağdaş Miras

Antik Dünyanın Gölgesinde Doğan Yeni Bir Çağdaş Miras

9 dakika okunma süresi

DAHA FAZLASI

Haftanın İlham Rehberi 24-30 Kasım

Haftanın İlham Rehberi 24-30 Kasım

Balmain'de Antonin Tron ile Yeni Bir Dönem Başlıyor!

Balmain'de Antonin Tron ile Yeni Bir Dönem Başlıyor!

Bir Dönemin Sonu: Olivier Rousteing Balmain'den Ayrıldı

Bir Dönemin Sonu: Olivier Rousteing Balmain'den Ayrıldı

Issey Miyake ve Apple ile Teknoloji Odağında Moda Deneyimi

Issey Miyake ve Apple ile Teknoloji Odağında Moda Deneyimi

2026 Met Gala'nın Teması “Costume Art”: Moda, Beden ve Sanat Diyaloğu

2026 Met Gala'nın Teması “Costume Art”: Moda, Beden ve Sanat Diyaloğu

Louis Vuitton ve Takashi Murakami ile Yeniden Sanat

Louis Vuitton ve Takashi Murakami ile Yeniden Sanat

2025 Fashion Awards Kazananlar Listesi

2025 Fashion Awards Kazananlar Listesi

Hayal Sahnesi: Moda ve Mekan İlişkisinde Podyumların Set Tasarımı

Hayal Sahnesi: Moda ve Mekan İlişkisinde Podyumların Set Tasarımı

Lüksün Yeni Dönemi: Prada, Versace'yi Resmen Satın Aldı!

Lüksün Yeni Dönemi: Prada, Versace'yi Resmen Satın Aldı!

Kahverengi Çizmelerle Farklı Stiller

Kahverengi Çizmelerle Farklı Stiller

2025 Sonbaharında Balon Pantolonların Yükselişi

2025 Sonbaharında Balon Pantolonların Yükselişi

Pelin Kaya İle Moda Radarı

Pelin Kaya İle Moda Radarı