Şubat 2024'te İzleyebileceğiniz Tiyatrolar

İlk kez sahne alan oyunlardan yeni sezonuyla bir kez daha karşımıza çıkanlara dek 2024 Şubat'ta mutlaka görülmesi gereken tiyatro ve müzikaller.

YAZAR: Çisem Danacı
ABONE OL
30 Kasım 2023 Perşembe 16:40 | Son Güncellenme:
29 dakika okunma süresi
Şubat Ayı Tiyatro Rehberi

Fındıkkıran Balesi

(AKM, 10 Şubat)

İstanbul Devlet Opera ve Balesi, Rus besteci P. İ. Çaykovski'nin 1891 yılında bestelediği son eseri olan "Fındıkkıran" balesi, küçük Alman kız Clara Stahlbaum'un yeni yıl hediyesi olarak aldığı fındıkkıran oyuncağı ile ilgili rüyalarının konu edildiği masalsı bir yılbaşı klasiği. Alman yazar E. T. A. Hoffmann'ın 1816'da yazdığı "Fındıkkıran ve Fareler Kralı" adlı öyküsünü, ünlü Fransız yazar Alexandre Dumas; bir masal havasına dönüştürerek, uyarlama ve çeviri şeklinde 1844'te yayımladı. Bu öykü üzerine P.İ. Çaykovski, Fransız asıllı ünlü koreograf Marius Petipa'nın hazırladığı detaylı libretto üzerine "Fındıkkıran" balesini besteledi ve dünya prömiyeri 18 Aralık 1892' de yapıldı. Günümüzde eser, özellikle yeni yıl klasiği olarak dünyadaki bütün bale topluluklarının repertuvarında değişmez bir yere sahip ve sahnelendiği zamanlarda kapalı gişe oynuyor.


"Aydınlıkevler" Oyunu

(Bostancı Gösteri Merkezi, 15 Şubat / Maximum Uniq Hall, 23 Şubat)

Yapımını BKM'nin üstlendiği, Yılmaz Erdoğan'ın kalemi ve Demet Akbağ'ın performansını buluşturan "Aydınlıkevler", izleyiciyi 70'li yılların atmosferine götürüyor. Salih Bademci ve Sinem Ünsal'ın da yer aldığı oyunda tiyatroseverler tüm zamanlara ait olabilecek bir öyküye tanıklık ediyorlar.


"Toz" Oyunu

(Zorlu PSM, 7 Şubat / Caddebostan Kültür Merkezi, 24 Şubat)

Betonların göğü henüz delmediği zamanlarda büyük şehrin sokaklarında, apartman önlerinde büyüyen bir kız çocuğu. Güzeller güzeli ev kadını anne ile titiz avukat babanın tek kızı: Handan. Sokakların da anne babasıyla yaşadığı evin içi gibi huzursuz olduğu zamanlardan geçerek büyüyen, kendi yolunu bulan bir genç kadın... Kafasının ve kalbinin içi seslerle dolu; çok uzaklardan gelen bir melodi, kuşlar, rayların sesi, sevinçli bir hediye paketinin hışırtısı, annesinin, babasının, babaannesinin, halasının sesi... Sonra birden fazla 'çat' sesi, farklı zamanlarda, farklı evlerin duvarlarında yankılanan... Karşımıza yetişkin bir kadın olarak çıkan Handan'la tanıştığımızda; o, çocukluğundan bugüne uzanan bir hikayeye çoktan dalıp gitmiş olacak. Handan'ın ve onun hafızasından çıkıp gelen annesi Feri'nin öyküsü, 1960'lardan bugüne uzanan bir anlatıya yerleşiyor. Murat Mahmutyazıcıoğlu'nun kaleminden çıkan, çok kişiyle kesişen bu tek kişilik kadın oyunu, Hira Tekindor'un yönetiminde, Zerrin Tekindor'un performansıyla seyirciyle buluşmaya devam ediyor.


"Çirkin" Oyunu

(Hope Alkazar Sahnesi, 9-10, 16-17, 23-24 Şubat)

"Çirkin" tiyatro oyunu, izleyiciyi geleneksel masallardan ilham alan gerçeküstü bir ihanet hikayesiyle büyüleyici bir deneyime davet ediyor. Oyun, anlatı tiyatrosu ile dijital enstalasyonu birleştirerek izleyicileri de çevreleyen bir deneyim sunuyor. Bin yıllardır yaşayan, çirkin bir mahluk olan Şiva ve lanetlenmiş ölümsüz tavuğu ile geçmiş ve bugün arasında ilginç bir yolculuğa çıkacağınız Çirkin, Firuze Engin'in metni, Güray Dinçol'un yönetmenliği ve Nihal Yalçın ile Onur Berk Arslanoğlu'nun performanslarıyla hayat buluyor.


"İntihar Şov" Oyunu

(Moda Sahnesi, 24 Şubat)

Barış Atay'ın yazıp tek başına oynadığı, Edip Tepeli'nin yönetmenliğini üstlendiği tiyatro oyunu "İntihar Şov", "Hangimiz hayatın anlamını uzun uzun düşünüp bir cevap aramadık ki ya da cevap bulamayıp, çaresiz hissetmedik?" sorusunu sordurarak, seyirciyi bir yazarın hayatıyla ve seçimleriyle kendi zihninde hesaplaştığı son ana şahit ediyor.


"Mahallemiz Eşrafından" Oyunu

(Ara Sahne, 9 Şubat / Arsız Mekan, 22 Şubat)

Yönetmenliğini Berfin Ertan ile Hakan Emre Ünal birlikte üstlendiği "Mahallemiz Eşrafından" oyunu, Rumların ve Türklerin bir arada yaşadığı bir adada geçen etkileyici bir hikayeyi anlatıyor.


"10 Adımda Unutmak (Anti-Prometheus)" Oyunu

(Fişekhane, 18 Şubat)

Şahika Tekand'ın yazıp yönettiği "10 Adımda Unutmak (Anti-Prometheus)" oyunu, bireysel küçük dünyasına sıkışmış; hayata müdahale etme yeteneğini, büyük umutlarını ve uzun vadeli projelerini, kısa vadeli ve küçük kazanımlara feda etmiş; kendisine sunulan küçük konforlar aracılığıyla çevresine ve çevresindeki insanlara ve sorunlara duyarsızlaştırılmış; maruz bırakıldığı bilgi bombardımanı içinde giderek farklı bir anlamda bilgisizleşmiş ve sonuçta cahilleştirilmiş çağdaş insanın tragedyasını konu alıyor.


"Aşık Shakespeare" Oyunu

(Zorlu PSM, 6 Şubat)

Uraz Kaygılaroğlu'nun William Shakespeare'e, Nezaket Erden'in Viola karakterine hayat verdiği, sayısız ödülün sahibi efsanevi filmden aynı isimle Türkiye'de ilk kez sahneye uyarlanan "Aşık Shakespeare" oyunu, Serdar Biliş'inyönetmenliği ile sahneye taşınıyor. Kaygılaroğlu ve Erden'e oyuncu kadrosunda Şebnem Sönmez, Merve Polat, Kerem Arslanoğlu, Ceren Taşçı ve Ekrem Can Arslandağ eşlik ediyor. Tiyatrodaki pek çok kalıbı yıkan ve tiyatroyu yeniden inşa eden William Shakespeare'in 16. yüzyıl İngiltere'sinde, yeni oyunuyla kendini ispat etme çabası içindeki gençliğine ve genç bir kadının erkeklerin dünyasında sahneye çıkmak için verdiği mücadeleye odaklanan "Aşık Shakespeare", Shakespeare dönemi tiyatrosuna ve yaşamına dair çağdaş bir perspektif sunuyor.


"Sorgu" Oyunu

(Kartal Sanat Tiyatro Salonu, 6 Şubat / Tatavla Sahne, 17 Şubat)

1971 yılının son günleri. Herhangi bir nedenden ötürü savaş durumundaki iki ülke. Ülkelerden birinin kahraman askerlerinden biri, Binbaşı Sam Andrew, vatana ihanetle suçlanıyor. Onu sorguya çeken kişi ise hayatındaki en önemli insanlardan biri, yakın dostu Albay Charles Kotalaris. Kosta Kortidis'in kaleme aldığı ve yönetmen koltuğunda oturduğu, Akın Kaplan'ın yönetmen yardımcılığını üstlendiği oyunda Kortidis ve Kaplan'la birlikte Sibel Taşçıoğlu ile Özdemir Çiftçioğlu rol alıyor. "Sorgu" oyunu, coğrafya gözetmeden savaş kavramının anlamsızlığının altını çiziyor.


"Faust" Oyunu

(Moda Sahnesi, 7 Şubat)

"Faust" oyunu, evrenin bütün bilgisine sahip olmaya çalışan bir entelektüelin bu uğurda şeytanla karanlık bir anlaşmaya varmasını anlatıyor. Unutulmuş bir geleneksel form olan Meddah formunu çıkış noktası olarak alıp, çağdaş bir Meddah anlatısı yapmanın derdine düşüyor. Marx'ın, modern dünya için söylediği "katı olan her şey buharlaşacak" sözüne kulak verip, Faust'un hikayesini modern dünyanın çelişkileri ve açmazları üzerinden yorumluyor.


"Ağaçlar Ayakta Ölür" Oyunu

(Moi Sahne, 7 Şubat / Beylikdüzü Kültür Merkezi, 15 Şubat / Avcılar Kültür Merkezi, 19 Şubat)

İspanyol yazar ve şair Alejandro Casona'nın dünya klasikleri arasında yer alan "Ağaçlar Ayakta Ölür" isimli bu duygusal komedinin çevirisini ve yönetmenliğini Nedim Saban üstleniyor. 11 yıl sonra bu oyunla tiyatroya dönen Nevra Serezli, oyunda yüreği torun özlemiyle dolu büyükanne rolünü üstleniyor. Serezli'ye oyuncu kadrosunda Aziz Sarvan, Meral Asiltürk, Önder Atakanlı, Emre Ozan, Meltem Özlevent, Beyza Vural eşlik ediyor. Çocuklarını bir uçak kazasında kaybetmiş olan bir ailenin tek varlığı torunlarıdır. Ancak, geleneklerine bağlı olan dede, hırsızlık yaparken yakaladığı torunu ile bağlarını kopartır. Yıllar geçtikten sonra, büyükanne, sağlık sorunları nedeniyle yaşamdan ayrılmadan önce torununu son kez görmek isteğine kapılır. Ancak dede, torunun nerede olduğunu bilmediği için Bir Dilek Tut Derneğine eşinin bu isteğinin yerine getirilmesi için torun rolü oynayacak birileri bulması için başvurur. Kendisine oynanan bu oyunu sorgulamadan kabul eden ve bir yalan içinde yaşamayı acı gerçeğe yeğleyen büyükannenin dünyası, gerçek torunun boy göstermesiyle yıkılır.


"Hamiyet" Oyunu

(AKM, 8 Şubat)

Türkiye'de Indie müziğin önde gelen gruplarından Peyk'in ilk müzikali olan ve gerçek bir hikayeden uyarlanan "Hamiyet"in yazarı Deniz Madanoğlu, yönetmeni ise Işıl Kasapoğlu. Aslı İnandık'ın canlandırdığı bir işçi mahallesinde kocası ve iki kızıyla sakin bir hayat süren Hamiyet'in, 1980 darbesiyle altüst olan hayatını anlatıyor.


"Ahududu" Oyunu

(Moi Sahne, 8 Şubat / Avcılar Barış Manço Kültür Merkezi, 23 Şubat / F.M.V Işık Okulları Nişantaşı M. Benderli, 25 Şubat)

"Ahududu" isimli oyunun kahramanları olan iki yaşlı kadın, bir konakta, yeğenleriyle birlikte münzevi bir hayat yaşamakta ve konağın tek kişilik bir küçük odasını günlük olarak kiralamaktadır. Aile, kendilerinin yaşamış olduğu mutsuzluğun bir izdüşümü olarak değerlendirdikleri ve acıdıkları yalnız insanları, daha güzel bir hayata kavuşturmak için kimyasal bir formül bulduklarına inanırlar. Zehir kattıkları ahududu likörünü içen kişiler acısız bir biçimde öbür dünyaya göç etmektedir.


"Canavar" Oyunu

(Caddebostan Kültür Merkezi, 9 Şubat / Watergarden Performans Merkezi Duru Ataşehir, 28 Şubat)

"Canavar" isimli oyunda, bir imza günü için küçük bir Anadolu şehrine gelmiş olan roman yazarı Kemal Sönmez, yıllardır görüşmediği kuzenleri Aslı ve Derya'yı ziyaret eder. Kız kardeşler bu habersiz ziyarete hazırlıksız yakalanır. İki kız kardeş, Kemal'in de önerisiyle tarifini unuttukları ve yıllardır yemedikleri aile yemekleri "Kapama"yı yapmaya karar verir. Yapması hatırladıklarından kolay, yemesi ise tahmin ettiklerinden zor olan yemek hazırlanırken, Kemal'in ziyaretinin altındaki gerçek sebep ortaya çıkar.


"Eksik" Oyunu

(Baba Sahne, 9 Şubat / Watergarden Performans Merkezi Duru Ataşehir, 17 Şubat / Fişekhane, 25 Şubat)

Yılın en sıcak gününde, aile içi hesaplaşmalar ve ortaya çıkan sırlarla dışarıdaki yangının içerideki kaosa karıştığı, hiçliğin ortasında bir çiftlik evinde vazgeçmiş bir baba, çabalayan bir oğul ve yorgun bir sevgili bir araya geliyor. Levent Can, Hande Doğandemir ve Erdem Kaynarca'nın birlikte rol aldığı "Eksik" oyunu, her şeye rağmen sürdürülen hem dramatik hem de komik bir aile olma çabasını sahneye taşıyor.


"Cırcır Böcekleri İtler ve Biz" Oyunu

(Fişekhane, 10 Şubat)

Mert Öner'in yönetmenliğinde, Sam Shepard'ın "True West" oyununa günümüzden bak "Cırcır Böcekleri İtler ve Biz" oyunu, Buğra Gülsoy ve Serhat Teoman'ın yenilikçi yaklaşımlarla projeler üretmek için kurdukları Art 12'nin ilk projesi. Biri kentli, eğitimli bir senarist diğeri ormanlara sığınan, özgür ruhlu bir hırsız olan iki kardeşin birbirlerini keşfetme ve birbirlerine dönüşme hikayesini konu alan "Cırcır Böcekleri İtler ve Biz", Serhat Teoman ve Buğra Gülsoy'a başarılı oyuncular Burak Sarımola ve Ayşe Lebriz Berkem eşlik ediyor.


"Güzel Son" Oyunu

(Çevre Tiyatrosu, 10 Şubat / Baba Sahne, 23 Şubat)

Halim Şefik Güzelson arkadaşları Orhan Veli, Melih Cevdet, Sait Faik' ve Nurullah Ataç'ı uğrak mekanları olan Mösyö Lambo'nun Meyhanesi'ne davet etmiştir. İmzalı davetiyelerin arkasında ise bir not yazmaktadır; "Lütfen İçmeden Geliniz!" Bu gizemli davet üzerine şans eseri Suat Derviş'in meyhaneye uğraması, geceyi ayrı güzel kılar. Şimdi gecenin tek eksiği, sürprizli bir "Güzel Son"dur.


"Amadeus" Oyunu

(Zorlu PSM, 12 Şubat / AKM, 13 Şubat, 25 Şubat)

Peter Shaffer tarafından kaleme alınan, dünya müzik tarihinin unutulmaz bestecileri Wolfgang Amadeus Mozart ile Antonio Salieri'nin eşsiz hikayesi "Amadeus" yeni sezon temsillerine devam ediyor. Usta yönetmen Işıl Kasapoğlu rejisiyle Çolpan İlhan-Sadri Alışık Tiyatrosu ve Piu Entertaiment iş birliği ile tiyatroseverlerle buluşan oyunun başrollerini Selçuk Yöntem (Antonio Salieri), Tansu Biçer (Wolfgang Amadeus Mozart) ve Dilan Çiçek Deniz (Constanze Weber) paylaşıyor. Sahne önünde 35, sahne arkasında 20 kişiden oluşan toplam 55 kişilik dev ekibiyle sezonun en çok ses getiren prodüksiyonlarından birisi olan "Amadeus", dünyada bir ilk olan çalınabilir yazı karakteri sayesinde Pazarlama ve Reklamcılık alanlarında ödüller kazandı. Altı tane "Kristal Elma" ve dört adet "Felis" ile bu ödülleri alan ilk ve tek tiyatro oyunu olmasının yanında "ADC 100th Annual Awards"ta "Logo" kategorisinde ödül alarak uluslararası alanda başarı kazandı. XX. Direklerarası Seyirci Ödülleri'nde Yönetmenimiz Işıl Kasapoğlu En iyi Yönetmen, Selçuk Yöntem Sürekli Mükemmeliyet, Çolpan İlhan & Sadri Alışık Tiyatrosu ve Piu Entertainment En İyi Prodüksiyon, olmak üzere üç dalda ödüle layık görüldü.


"Kibritin Ucunda" Oyunu

(Zorlu PSM, 13, 21 Şubat)

"Kibritin Ucunda" oyunu, 30'larının başında bir plaza çalışanı olan Kerem'in, başarı hırsının, çocukluğunun ve küçük bir felaket sonrası ziyarete gelen geçmişinin gölgesinde, kendiyle uzun ve derin bir hesaplaşmaya girişmesini konu alıyor. Kafasının içinden gelen seslere engel olmaya bıraktığı o soğuk İstanbul akşamında tüm çocukluğu kar taneleri gibi yerlere dökülür. Kerem'in hayatı o gece bir kibritin ucunda. Murat Mahmutyazıcıoğlu'nun yazdığı ve Kayhan Berkin'in yönettiği "Kibritin Ucunda" oyununda Rıza Kocaoğlu'nu izliyoruz.


"DIKŞIN: Büyük Şans" Oyunu

(Moda Sahnesi, 15-18 Şubat)

Koffi Kwahule'nin en sert metinlerinden biri olan "DIKŞIN: Büyük Şans (Big Shoot)" oyununun yönetmenliğini Kemal Aydoğan üstleniyor. Oyuncu kadrosunda ise Onur Ünsal ve Mehmet Tekatlı yer alıyor.


"1923" Müzikali

(Zorlu PSM, 17-18 Şubat)

Kurtuluş Savaşı Müzesi'ne yapılan okul gezisi sırasında ortadan kaybolan dört arkadaş, kendilerini bir anda Mustafa Kemal'in Milli Mücadele'yi başlattığı Bandırma Vapuru'nda bulurlar. Bandırma'yı sarsan dalgalardan Meclis'in açılışına, Büyük Taarruz'dan Cumhuriyet'in ilanına uzanan; genç, yaşlı, çocuk, kadın ve erkek nice isimsiz Cumhuriyet kahramanının yarattığı Milli Mücadele serüvenini "1923" müzikalini; danslar, müzikler, etkileyici bir sahne tasarımı ve multimedya şovu eşliğinde izliyoruz.


"Veda" Oyunu

(Trump Towers, 18 Şubat)

Ayşe Kulin'in çok okunan romanı "Veda", Nedim Saban imzasıyla sahneye uyarlanıyor. "Veda" oyunu, Cumhuriyetin kurulduğu ilk günlerinin getirdiği değişim sancılarını ve gerilimi anlatıyor. Yazar Ayşe Kulin'in son Osmanlı nazırı olan dedesinin hayat hikayesini konu alan "Veda"nın oyuncu kadrosunda Nevra Serezli, Leyla Feray, Aziz Savran, Fatih Gülnar, Meral Asiltürk, Zeynep Sevi Yılmaz, Alişan Özkan, Gizemnur Topaloğlu, Gizem Çayhanoğlu yer alıyor.


"N'Olcak Bu Yusuf Umut'un Hali" Oyunu

(Kadıköy Boa Sahne, 18 Şubat / Bahçe Galata, 22 Şubat / Kadıköy Emek Tiyatrosu, 27 Şubat)

Yusuf Umut, tanımlayamadığı ama vazgeçemediği bir özgürlüğün peşinde kendi yolculuğunu anlatıyor. "N'olucak Bu Yusuf Umut'un Hali" oyunu, özgürlük sınırlarından taşan Yusuf Umut'u en sonunda aradığı ortama yakınlaştırıp, onu çekyatların, kuralların, sınırların dünyasından kurtarabilecek mi sorularının cevabını bulmaya çalışıyor.


"Saatleri Ayarlama Enstitüsü" Oyunu

(Maximum UNIQ, 19-20 Şubat / Zorlu PSM, 25 Şubat)

Doğu ve batı, eski ve yeni, geleneksel ve modern kutupları arasında salınıp duran Ahmet Hamdi Tanpınar'ın zamansız eseri "Saatleri Ayarlama Enstitüsü" tiyatro oyunu olarak sahneye taşındı. "Saatleri Ayarlama Enstitüsü" oyunu, Serkan Keskin'in onlarca surete büründüğü performansı ile Serdar Biliş'in yönetmenliğini bir araya getiriyor.


"Kopenhag" Oyunu

(DasDas Sahne, 19-29 Şubat)

20. yüzyılın en büyük atom fizikçilerinden Niels Bohr ve Werner Heisenberg, 1941 yılında Kopenhag'da tarihin akışını değiştiren bir görüşme yaparlar. Hakkında Hitler için atom bombası yaptığı iddiaları dolaşan Heisenberg, Nazi işgali altındaki Danimarka'da, yarı-Yahudi eski arkadaşı ve hocası Bohr'u ziyarete gider. Yanlış anlaşılmalar ve belirsizliklerle dolu bu görüşmenin sonucunda İkinci Dünya Savaşı'nın gidişatı ve milyonlarca insanın kaderi belirlenir. Heisenberg, Bohr ve Margrethe'ın huzura kavuşamayan ruhları, hayattayken yanıtlayamadıkları bir sorunun cevabını aramaktadır: "Heisenberg, Kopenhag'a neden geldi?" Belirsizlik, bellek, nezaret ve perspektif temalarını konu eden "Kopenhag" oyunu; bilimin ve sosyal hayatın temeli olan "belirsizlik" labirentinde modern fizik, felsefe ve ilişkilere dair bir anlatı kuruyor. Hakimi, savcısı ve sanığı sürekli olarak değişen sürreal bir davanın etrafında şekillenen sahneleme fikri, politik söylemlerin git gide sertleştiği çağımızda alınan kararlar ve sorumluluklar üzerine etik bir tartışma açıyor.


"Kim Bu Ben" Oyunu

(House of Performance, 24 Şubat / Caddebostan Kültür Merkezi, 28 Şubat)

"Kim Bu Ben" oyunu, 10 sene önce Engin Hepileri'nin yeni ve yenilikçi yapımları bir platform altında toplama kararıyla kurulan Tiyatro iN'in imzasını taşıyor. "Kim Bu Ben" oyunu; küresel iklim krizi, pandemi, neoliberalizm, bireyselleşme, dijitalleşme ve gözetleme kapitalizminin şifreleriyle uğraşan, aşk dolu kriminal bir gerilim. Rose Leilani'nin yazdığı, Onur Ünsal'ın çevirdiği, Engin Hepileri'nin yönettiği ve müziklerini Kenan Doğulu'nun yaptığı oyunda Beyza Şekerci, Onur Ünsal ve Neslihan Arslan yer alıyor.


"Dracula" Müzikali

(Moi Sahne, 27 Şubat / Caddebostan Kültür Merkezi, 29 Şubat)

Bram Stoker'ın klasik eseri, gotik korku efsanesi "Dracula"nın görkemli hikayesi, müzikal olarak seyirciyle buluşuyor. Bir vampir olan ve hayatını yeniden canlandıran orta çağ asilzadesi Dracula'nın, Mina'ya olan aşkıyla yeni soylu bir yaşam kurmak ve bir hipnoz sonucu kendi sonunu hazırlayan kaderinin planını ve iyilikle kötülüğün amansız savaşını izliyoruz.


EN ÇOK OKUNANLAR

“Anyone But You” Filmi Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey
“Anyone But You” Filmi Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey

“Anyone But You” Filmi Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey

3 dakika okunma süresi
ALEM 30. Yıl Daveti
ALEM 30. Yıl Daveti

ALEM 30. Yıl Daveti

1 dakika okunma süresi
Mercedes-Benz x Moncler “Project Mondo G” Daveti
Mercedes-Benz x Moncler “Project Mondo G” Daveti

Mercedes-Benz x Moncler “Project Mondo G” Daveti

1 dakika okunma süresi
Mart Ayı Burç Yorumları
Mart Ayı Burç Yorumları

Mart Ayı Burç Yorumları

35 dakika okunma süresi
2024 Moda Haftalarının En İyi Ünlü Stilleri
2024 Moda Haftalarının En İyi Ünlü Stilleri

2024 Moda Haftalarının En İyi Ünlü Stilleri

1 dakika okunma süresi

DAHA FAZLASI

Müze Rehberi: Metropolitan Sanat Müzesi
Müze Rehberi: Metropolitan Sanat Müzesi

Müze Rehberi: Metropolitan Sanat Müzesi

Müze Rehberi: Louvre
Müze Rehberi: Louvre

Müze Rehberi: Louvre

Pantone 2024'ün Rengini Açıkladı: Peach Fuzz
Pantone 2024'ün Rengini Açıkladı: Peach Fuzz

Pantone 2024'ün Rengini Açıkladı: Peach Fuzz

Sanat Tarihinde Gölgede Kalmış Kadın Sanatçılar
Sanat Tarihinde Gölgede Kalmış Kadın Sanatçılar

Sanat Tarihinde Gölgede Kalmış Kadın Sanatçılar

Alphan Eşeli'den “Crafting Realms” Sergisini Dinledik
Alphan Eşeli'den “Crafting Realms” Sergisini Dinledik

Alphan Eşeli'den “Crafting Realms” Sergisini Dinledik

Sürdürülebilir Sanat Nedir?
Sürdürülebilir Sanat Nedir?

Sürdürülebilir Sanat Nedir?

Müze Rehberi: Rijksmuseum
Müze Rehberi: Rijksmuseum

Müze Rehberi: Rijksmuseum

Müzayede Dünyasında Bilmeniz Gereken Terimler
Müzayede Dünyasında Bilmeniz Gereken Terimler

Müzayede Dünyasında Bilmeniz Gereken Terimler

“Spider-Man: Into the Spider-Verse” Filminin Bestecisi Daniel Pemberton ile Sohbet
“Spider-Man: Into the Spider-Verse” Filminin Bestecisi Daniel Pemberton ile Sohbet

“Spider-Man: Into the Spider-Verse” Filminin Bestecisi Daniel Pemberton ile Sohbet

Ayvalık Rahmi M. Koç Müzesi Açıldı
Ayvalık Rahmi M. Koç Müzesi Açıldı

Ayvalık Rahmi M. Koç Müzesi Açıldı

Daniil Margulis English National Operası'nda
Daniil Margulis English National Operası'nda

Daniil Margulis English National Operası'nda

Gustav Klimt'in Kayıp Eseri Müzayedeye Çıkıyor
Gustav Klimt'in Kayıp Eseri Müzayedeye Çıkıyor

Gustav Klimt'in Kayıp Eseri Müzayedeye Çıkıyor