Tasarımcının ebedi ilham kaynağı Paris'in techno-kawaï bir versiyonu olarak modellenen Loubi World, Işıklar Şehri'ni hayali bir teras görünümünde yeniden yorumluyor: İlk Christian Louboutin mağazasının 1991'de kapılarını açtığı Galerie Véro-Dodat bir atlı karınca, krepçi ve klasik bir Paris bistro'su ile bir araya gelirken davetliler yeni Christian Louboutin mağazasını ve Loubi Disco'yu da keşfetme fırsatı buluyorlar. 
Kendini ifade etme özgürlüğünün ve sonsuz yaratıcılığın savunucusu olan Christian Louboutin, tüm cinsiyet ve stil kalıplarından bağımsız bir şekilde herkese Loubi World'de istediği kişi olma fırsatını veriyor. Kullanıcılar ister yüz tanıma özelliğiyle, ister seçenenekler arasından kendi tercihlerini yaparak avatar'larını yaratabiliyor, stillerini İlkbahar/Yaz 2021 koleksiyonundan ayakkabı ve aksesuarlarla tamamlayabiliyorlar.

Oyuna girdikten sonra kullanıcılar, kısa süre önce açılan yeni Saint-Honoré mağazasının sanal versiyonu olan Loubi Boutique'e girebiliyor, burada yeni sezon tasarımlarını üzerlerinde deneyebiliyorlar. Christian Louboutin'in yeni insanlarla tanışma, sosyalleşme tutkusunun bir yansıması olan Loubi Terrasse'ta kullanıcılar tasarımcıyla selfie'ler, fotoğraflar ve videolar çekebiliyor ve bunları kolayca Instagram, Facebook, Tik Tok, Weibo & WeChat platformları üzerinden de paylaşabiliyorlar.

Fransız DJ Zimmer, tüm avatar'ları Loubi Disco'da buluşarak çılgınca dans etmeye davet ediyor. Tasarımcının gençlik yıllarında müdavimi olduğu efsane gece kulübü Le Palace'dan esinlenerek yaratılan mekanda, lansman gecesine özel Amerika'lı pop şarkıcısı King Princess, avatarıyla özel bir performans sergiledi.