İtalyan moda evi Fendi, iki ikonik çantası arasındaki ilişkiyi yeni bir kampanyayla kutluyor. Silvia Venturini Fendi'nin 1997 yılında kolunun altında zarafetle ekmek taşıyan Parisli kadınlardan ilham alarak tasarladığı Baguette ve çocukluk yıllarının vazgeçilmez oyunu saklambacın sürprizli yönüne gönderme yaparak 2008'de markanın koleksiyonuna dahil olan Peekaboo, dinamik bir buluşmada karşı karşıya. Influencer Nara Aziza Smith ile model Jordan Daniels'in yer aldığı "Fendi for Yourself", bu iki çantayı bir araya getirerek onları kullanan kadınlar arasındaki moda rekabetini yansıtıyor. Bireyselliğin ve kişisel stilin önemini vurgulayan kampanya, "Baguette misin yoksa Peekaboo musun?" sorusunu yönelterek moda tutkunlarını kendi ikonunu seçmeye davet ediyor.
Fotoğraf: Nadia Lee COHEN