MARKA Konferansı, 12-13 Aralık’ta iki bine yakın iş liderinin katılımıyla gerçekleşecek. Konferans, bugüne kadar olduğu gibi katılımcılara kazandırdığı bilgi, ilham, fikir ve ortak paylaşımla “Bu konferans hayatımın akışını değiştirdi” dedirtecek.
MARKA Konferansı, 12-13 Aralık’ta iki bine yakın iş liderinin katılımıyla gerçekleşecek. Konferans, bugüne kadar olduğu gibi katılımcılara kazandırdığı bilgi, ilham, fikir ve ortak paylaşımla “Bu konferans hayatımın akışını değiştirdi”. dedirtecek. 19. Marka Konferansı’nda ALEM Dergisi, Arzu Sabancı ve Emir Bahadır’ı ağırlıyor.
Arzu Sabancı
Kendi stilini, iş alanında profesyonelliğe taşımak, farklı markalarla iş birliği yaparak farklı segmentlere ulaşmak... Arzu Sabancı for Koton ve Arzu Sabancı for Pinko koleksiyonlarıyla stil zevkini, kreatif sürece taşıyan ve başarılarına her sezon yenisini ekleyen Arzu Sabancı ile ALEM Dergisi Yayın Yönetmeni Gözde Yörükoğlu Ersu, markalaşma sürecini, sosyal medya yönetimini ve sürdürülebilir marka iş birliği başarısını konuşacak.
2/11
Beau Lotto
Lab of Misfits Studio Kurucu,
CEO ve Nörolog
Dünyanın ilk nöro tasarım stüdyosu Misfits Studio laboratuvarının kurucusu ve CEO’su Beau Lotto bu laboratuvar ile insanlar, markalar ve kurumlar arasındaki sosyal ve kişisel sınırları birleştirmeyi , algıları açık bir insan olmak için gerekli düşünceler yaratmayı, genişletmeyi ve uygulamayı hedefliyor. MARKA 2018’deki konuşmasıyla insan beyninin çalışma biçimi, yetersizliği ve yanılma potansiyeli üzerine şaşırtıcı bulgular paylaşarak beyin kapasitemize çoğu zaman duyduğumuz aşırı güven konusundaki farkındalığımızı artırmayı düşünen Lotto, şu anda University London Goldsmiths College’de Profesör ve NYU’da misafir öğretim üyesi görevini yerine getiriyor.
3/11
Emir Bahadır
Yeni nesil, yeni iş alanları demek. Dijitalleşen dünyada gayrimenkul projelerini yürütürken eş zamanlı olarak Bmoji app’iyle farklı bir dünyanın kapılarını aralayan Emir Bahadır, Marka Konferansı ALEM Session’da yeni iş alanını anlatacak. ABD’de kurduğu şirketiyle Monoca’da düzenlenen Influncer Awards’da ödül alan Bahadır, Gözde Yörükoğlu Ersu’nun moderatörlüğünde dijital pazarı, markalaşmayı ve yatırım sürecini anlatacak.
4/11
Jamie Woodruff
Etik Hacker
Henüz dokuz yaşındayken bilgisayar kodlarını kırmaya başlayan Jamie Woodruff, Facebook, Google, Twitter ve YouTube’da güvenlik açıklarını bulan kişi olarak tanınıyor. Bilgisayar ağları, internet siteleri, sunucular ve bunların iş günü alışkanlıklarındaki zayıflıkları keşfetmek için dünyanın en ünlü şirketleri tarafından işe alınan Jamie Woodruff, Kim Kardashian’ın sosyal medya hesaplarını hackleyerek en büyük hamlesini yaptı. Bir müşterinin sistemlerine girme ve test etme hikayeleri arasında, Domino’s Pizza dağıtım elemanı kılığına girerek büyük bir finans kurumunun kapısından rahatça içeri girerek ve sunucu odasının kilidini kurcalayarak içeri sızması da yer alan 25 yaşındaki etik hacker, MARKA Konferansı’nda teknolojiye karşı kırılganlığımızı ve siber güvenlik alanındaki tehlikeleri göz önüne serdiği, korunma yöntemlerinin önemine değindiği bir seans gerçekleştirecek.
5/11
Roland Mouret
Moda tasarımcısı
Galaxy, Moon, Titanium ve Pigalle gibi ikonik elbiseleriyle tanıdığımız Fransız moda tasarımcısı Roland Mouret, kadınları güçlendirmek adına ikinci bir cilt ya da modern bir zırh yaratma yeteneği sayesinde Silüet Üstadı ünvanına sahip. Hiç moda eğitimi olmayan Mouret, geliştirdiği özel bir teknikle Hollywood ünlülerinin de vazgeçemediği isimlerden. Moda dünyası yolculuğunu “Geleceğim benim için tanımlanmıştı. Bu benim kararım değildi, ama bir anlamda babamın bana bir kasap olmak için öğrettiği şeyler beni bir tasarımcıya dönüştürdü. Kaslara, kemiklere, yağlara ve yer çekiminin eti nasıl hareket ettirdiğine saygı duyuyorum. Vücutları, kıvrımları seviyorum. Ve kasap önlüğüm, vücuduma sararak bu işe başlamak için harika bir tuval olmuştur” diye tanımlayan moda tasarımcısı son olarak Paris’te bir parfüm evi olan Etat Libre d’Orange ile yaptığı iş birliğiyle “Une Amourette” parfümünü çıkardı.
6/11
Alice Temperley
Temperley London Kurucusu
Moda Tasarımcısı
Moda endüstrisinde ilk olarak kadınlar için tasarladığı parti frakları ile dikkat çeken İngiliz moda tasarımcısı Alice Temperley, ilk moda şovunu 2003 yılında Notting Hill’de sergiledi. 2009 ila 2011 yılları arasında alışılageldik podyum görüntülerinden ziyade medya enstalasyonları kullanmayı tercih etti. Yılda toplam 10 koleksiyon üreten Temperley, tasarımlarını Alice by Temperley, Temperley London ve Temperley Bridal markaları olarak bir araya getiriyor. 37 ülkede 300 satış noktasında modaseverlerle buluşan Alice Temperley, MARKA 2018 sahnesinde İngiliz GQ’nun efsanevi genel yayın yönetmeni Dylan Jones tarafından ağırlanacak.
7/11
Philipp Plein
Tasarımcı
Çocukluğunu dünyadaki en önemli müzeler ve kültürel sergilerde geçirmiş olmak, Philipp Plein’in sanata, mimarlığa ve yabancı kültüre olan ilgisini şekillendirdi. 1998 yılında ailesi ve arkadaşları için çelik ve deriden özel mobilyalar üreterek tasarım dünyasına giriş yapan Plein hukuk dünyasından uzaklaştı ve tasarımı tam zamanlı meslek haline getirdi. Deri işçiliğiyle ilgilenmesi onu deri kıyafetler ve aksesuarlar ile denemeler yapmaya ve sonunda 2004 yılında kendi moda markasını tanıtmaya yöneltti. 2008 yılında Monte Carlo’daki ilk ana mağazasının açılışının üzerinden 10 yıl geçtiğinde bugün Avrupa, Kuzey Amerika ve Asya’daki şirket merkezleri ile 120’den fazla tek markalı mağaza olarak karşımıza çıkıyor.
Kuralları ve sınırları bozma, beklenmeyeni yapma ve insanları alıştıkları sıradanlıktan sarsma, ama asla eğlence ve hayattan zevk almayı unutmama prensibiyle hareket ederek yaşayan Philipp Plein, 2010’dan bu yana Milano Moda Haftası’ndaki defilesi, daha yakın zamanda New York Moda Haftası’nda ve Cannes sırtlarındaki kendi villasında gerçekleşen moda şovu ile çok konuşuldu. İtalyan futbol kulübü AS Roma’dan Formula One pilotu Nico Hülkenberg’i, Inter Milan’ın kaptanı Mauro Icardi’yi ve son olarak boks süper starı Floyd Mayweather’ı giydirmesi, tasarımcının keskin zekasının diğer örnekleri. Plein, MARKA 2018’de kendi iç dünyasını ve markasının göz kamaştırıcı başarısını anlatacak.
8/11
Arik Levy
Arik Levy Stüdyo Kurucusu
İşleri dünya çapında pek çok galeri ve müzede sergilenen sanatçı, teknisyen, fotoğrafçı ve tasarımcı Arik Levy, en çok heykelleri ve enstalasyonları ile tanınmasına rağmen dünyanın nesnelerle değil, insanlarla alakalı olduğunu düşünüyor. MARKA 2018 Konferansı’nda sanat, psikoloji ve insan ilişkisini harmanladığı yeni bir perspektifi katılımcılarla paylaşacak olan Levy aslen İsrailli, ancak bugün Paris’teki stüdyosunda çalışmalarına devam ediyor. 1996 yılında Tel-Aviv’de sergilediği ilk heykel eserler ile sanat dünyasına adım atan sanatçı, kendisini daha ziyade ‘hisseden’ bir sanatçı olarak tanımlıyor. Çalışmaları, kamusal alanlarda konumlanan heykellerin yanı sıra, farklı ortamların tasarımını da içeriyor.
9/11
Jaron Lanier
Teknoloji yazarı, bilim insanı
Mayıs ayında çıkan “Sosyal Medya Hesaplarınızı Silmeniz için 10 Sebep” isimli kitabı ile büyük ses getiren Jaron Lanier’in bir diğer kitabı “Who Owns The Future” New York Times’ta Joe Nocera tarafından 2013 yılının en önemli kitabı seçildi. Yüksek teknoloji güdümlü iş alanları, teknolojik uygulamaların toplumsal etkisi, bilinç ve bilgi felsefesi, internet politikaları ve hümanizmin geleceği de dahil olmak üzere pek çok konuda yazılar yazan Lanier, Time dergisi tarafından dünyanın en etkili 100 kişisinden biri, Foreign Policy dergisi tarafından en büyük 100 aydından biri, Prospect dergisi tarafından en iyi 50 düşünürden biri seçildi. Sanal Gerçeklik terimini icat eden Jaron Lanier, sanal gerçeklik ürünleri satan ilk şirket VPL Research’ün de kurucusu.
10/11
Stephen James
Model, Digital Influencer
Instagram’da 2,3 milyon takipçi sayısına sahip Stephen James, İngiliz Moda Konseyi Başkanı Caroline Rush ile paylaştığı sahnede moda markalarıyla model – influencer ilişkilerinde değişim ve örneklerini anlatacağı bir seans gerçekleştirecek. Hikayesine gelirsek; modellik kariyerinden önce profesyonel futbol oynayan James’in şansı sakatlığı sebebiyle 18 yaşında futbol kariyerini sonlandırmasıyla döndü. Diesel, Philipp Plein ve Clavin Klein gibi markaların kampanya yüzü olan Stephen James, aynı zamanda Barcelona’da yer alan Elijah isimli berber ve dövme salonunun da sahibi.
11/11
Farrah Storr
Cosmopolitan UK
Genel Yayın Yönetmeni
2015 yılından bu yana genel yayın yönetmenliği görevini yürüttüğü derginin tirajını yüzde 59 oranında artırarak bir ilke imza atan Farrah Storr, Avustralya ve İngiltere’de kadın dergilerinde yüksek pozisyonlarda görev yaptı. Storr, 2016 yılında iş ortamında kadın liderliği konusunda TEDX Londra’da, bu yıl Nisan ayında TEDX Konferansı’nda Konforsuzluk Alanı (The Discomfort Zone) başlıklı bir konuşma gerçekleştirdi. MARKA 2018’de de bu kitabın içeriğinden önemli notlar paylaşacak ve konfor alanının insan üstündeki olumsuz etkilerine değinecek olan Storr, son üç yıldır Britain’s Next Top Model için danışmanlık yapıyor ve İngiltere’deki kadın girişimcilere maddi kaynak sağlayan kadın iş ağı All Bright’ın medya danışma kurulunda yer alıyor.
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanan aydınlatma metnimizi okumak ve mevzuata uygun çerez politikamızla ilgili detaylı bilgi almak için
tıklayınız.