Giochi Preziosi Türkiye'deki 15. Yılını Kutluyor

İtalyan oyuncak devi Giochi Preziosi, Türkiye'deki 15. yılını ve çocukların vazgeçilmez oyun arkadaşı olan Cicciobello bebeğinin doğum gününü kutluyor.

YAZAR: Bala Yaren Akkuş
13 Aralık 2024 Cuma 13:37 | Son Güncellenme:
3 dakika okunma süresi

2009 yılında "Cicciobello Çok Hastayım" oyuncağıyla Türkiye pazarına giriş yapan Giochi Preziosi, kısa sürede çocukların kalbinde yer edindi. Bugün, 30 alt markasıyla lider oyuncak firmalarından biri olarak dikkat çeken marka, eğlenceli olduğu kadar öğretici projeleriyle çocukların hayatını renklendirmeye devam ediyor.

Yunanistan ve Türkiye CEO'su Fotini Karageorgi ile Türkiye Kurucu Ortağı ve Genel Müdürü İdil Bayar'ın ev sahipliğinde gerçekleşen basın toplantısında, markanın geçmişten bugüne başarı hikâyesi ve geleceğe yönelik vizyonu paylaşıldı.

Çocukların Gelişiminde Katkı Sağlayan Ürünler

Cicciobello, sadece bir oyuncak olmanın ötesinde, Anthony Burton'un dediği gibi çocukların kendi güçlerini keşfetmesini sağlayan ve yetişkinlerin dünyasına uyum sağlamasına yardımcı oluyor. Örneğin, "Cicciobello Tatlı Uykular" bir annenin bebeğinin alnını okşayarak onu nasıl uyuttuğunu, "Cicciobello İlk Kelimelerim" bir babanın çocuğuna ilk kelimelerini nasıl öğrettiğini deneyimletiyor. "Cicciobello Çok Hastayım" bebeği, çocukların doktor ve iğne korkularını yenmelerine yardımcı olarak sağlıkla ilgili kaygılarını azaltmaya yardımcı olmayı hedefliyor.

Anlamlı İş Birlikleri ve Topluma Katkılar

Giochi Preziosi, Bir Dilek Tut Derneği ile iş birliği yaparak çocukların dileklerini gerçekleştirme hedefiyle hareket ediyor. Her ay bir çocuğun dileği yerine getirilirken, fon oluşturma ve düzenli bağışlarla daha fazla çocuğun hayatına umut katılması hedefleniyor.

Geleceğe Yönelik Vizyon

Giochi Preziosi, "Birlikte hayal ediyoruz, birlikte büyüyoruz" mottosuyla, çocukların geleceğine iz bırakan unutulmaz çocukluk hikâyelerinin parçası olmak ve onların mutluluğuna ortak olan yenilikçi ürünler sunma misyonuyla yola çıkıyor. "Bu çerçevede ürünlerimiz bizim en büyük yardımcımız" açıklamasında bulunan Giochi Preziosi Türkiye Genel Müdürü İdil Bayar, 2025 yılında portföylerini genişleterek Coccolotti, Gormiti ve Very Bella gibi yeni markaları Türkiye'ye getirmeyi hedeflediklerini belirtti.

EN ÇOK OKUNANLAR

İstanbul'un En Yeni Mekanları

İstanbul'un En Yeni Mekanları

48 dakika okunma süresi
Bir Mirasın İzinde

Bir Mirasın İzinde

1 dakika okunma süresi
"Palm Royale": Moda Tutkunları Bu Diziyi Çok Sevdi

"Palm Royale": Moda Tutkunları Bu Diziyi Çok Sevdi

1 dakika okunma süresi
“Kasaba”: Karanlıkta Kalan Dostluklar

“Kasaba”: Karanlıkta Kalan Dostluklar

3 dakika okunma süresi
Haftanın Mekânı: Arbor İstanbul

Haftanın Mekânı: Arbor İstanbul

4 dakika okunma süresi

DAHA FAZLASI

İstanbul'da İki Gecelik Lezzet Aşkı: Emre Şen Robatayaki Mutfağına Dokunuyor

İstanbul'da İki Gecelik Lezzet Aşkı: Emre Şen Robatayaki Mutfağına Dokunuyor

Güzellikte Yeni Bir Sayfa

Güzellikte Yeni Bir Sayfa

Ritmin Yeniden Doğuşu

Ritmin Yeniden Doğuşu

Ekim Ayında Çocuklarla Sanat Dolu Keşifler

Ekim Ayında Çocuklarla Sanat Dolu Keşifler

Apple M5 Çipi Ne Sunuyor? İşte Yenilikler

Apple M5 Çipi Ne Sunuyor? İşte Yenilikler

Apple'ın En Yeni Ürünleri: iPhone 17, Apple Watch 11, AirPods ve Daha Fazlası

Apple'ın En Yeni Ürünleri: iPhone 17, Apple Watch 11, AirPods ve Daha Fazlası

Cumhuriyetin 102. Yılı Coşkusu

Cumhuriyetin 102. Yılı Coşkusu

India Amarteifio, Jo Malone London'ın Yeni İlham Kaynağı

India Amarteifio, Jo Malone London'ın Yeni İlham Kaynağı

Kışın Şehre Eklenen Yeni Bir Hikaye

Kışın Şehre Eklenen Yeni Bir Hikaye

Karadağ'da Lüksün Yeni Tanımı

Karadağ'da Lüksün Yeni Tanımı

Tatil Başlasın! Çocuklar İçin Ara Tatil Etkinlikleri

Tatil Başlasın! Çocuklar İçin Ara Tatil Etkinlikleri

Sınırları Aşan Tutku

Sınırları Aşan Tutku