Giochi Preziosi Türkiye'deki 15. Yılını Kutluyor

İtalyan oyuncak devi Giochi Preziosi, Türkiye'deki 15. yılını ve çocukların vazgeçilmez oyun arkadaşı olan Cicciobello bebeğinin doğum gününü kutluyor.

YAZAR: Bala Yaren Akkuş
13 Aralık 2024 Cuma 13:37 | Son Güncellenme:
3 dakika okunma süresi

2009 yılında "Cicciobello Çok Hastayım" oyuncağıyla Türkiye pazarına giriş yapan Giochi Preziosi, kısa sürede çocukların kalbinde yer edindi. Bugün, 30 alt markasıyla lider oyuncak firmalarından biri olarak dikkat çeken marka, eğlenceli olduğu kadar öğretici projeleriyle çocukların hayatını renklendirmeye devam ediyor.

Yunanistan ve Türkiye CEO'su Fotini Karageorgi ile Türkiye Kurucu Ortağı ve Genel Müdürü İdil Bayar'ın ev sahipliğinde gerçekleşen basın toplantısında, markanın geçmişten bugüne başarı hikâyesi ve geleceğe yönelik vizyonu paylaşıldı.

Çocukların Gelişiminde Katkı Sağlayan Ürünler

Cicciobello, sadece bir oyuncak olmanın ötesinde, Anthony Burton'un dediği gibi çocukların kendi güçlerini keşfetmesini sağlayan ve yetişkinlerin dünyasına uyum sağlamasına yardımcı oluyor. Örneğin, "Cicciobello Tatlı Uykular" bir annenin bebeğinin alnını okşayarak onu nasıl uyuttuğunu, "Cicciobello İlk Kelimelerim" bir babanın çocuğuna ilk kelimelerini nasıl öğrettiğini deneyimletiyor. "Cicciobello Çok Hastayım" bebeği, çocukların doktor ve iğne korkularını yenmelerine yardımcı olarak sağlıkla ilgili kaygılarını azaltmaya yardımcı olmayı hedefliyor.

Anlamlı İş Birlikleri ve Topluma Katkılar

Giochi Preziosi, Bir Dilek Tut Derneği ile iş birliği yaparak çocukların dileklerini gerçekleştirme hedefiyle hareket ediyor. Her ay bir çocuğun dileği yerine getirilirken, fon oluşturma ve düzenli bağışlarla daha fazla çocuğun hayatına umut katılması hedefleniyor.

Geleceğe Yönelik Vizyon

Giochi Preziosi, "Birlikte hayal ediyoruz, birlikte büyüyoruz" mottosuyla, çocukların geleceğine iz bırakan unutulmaz çocukluk hikâyelerinin parçası olmak ve onların mutluluğuna ortak olan yenilikçi ürünler sunma misyonuyla yola çıkıyor. "Bu çerçevede ürünlerimiz bizim en büyük yardımcımız" açıklamasında bulunan Giochi Preziosi Türkiye Genel Müdürü İdil Bayar, 2025 yılında portföylerini genişleterek Coccolotti, Gormiti ve Very Bella gibi yeni markaları Türkiye'ye getirmeyi hedeflediklerini belirtti.

EN ÇOK OKUNANLAR

Aralık 2025'te Kaçırılmaması Gereken Sergiler

Aralık 2025'te Kaçırılmaması Gereken Sergiler

14 dakika okunma süresi
070 Shake, Stili ve Müzikal Evrimiyle Dior'a Yeni Bir Soluk Getiriyor

070 Shake, Stili ve Müzikal Evrimiyle Dior'a Yeni Bir Soluk Getiriyor

2 dakika okunma süresi
İstanbul'un En Yeni Mekanları

İstanbul'un En Yeni Mekanları

48 dakika okunma süresi
2025 Fashion Awards: En İyi Kırmızı Halı Görünümleri

2025 Fashion Awards: En İyi Kırmızı Halı Görünümleri

1 dakika okunma süresi
2025 Gotham Ödülleri: En İyi Kırmızı Halı Görünümleri

2025 Gotham Ödülleri: En İyi Kırmızı Halı Görünümleri

1 dakika okunma süresi

DAHA FAZLASI

Sınırları Aşan Tutku

Sınırları Aşan Tutku

Ekim Ayında Çocuklarla Sanat Dolu Keşifler

Ekim Ayında Çocuklarla Sanat Dolu Keşifler

Tatil Başlasın! Çocuklar İçin Ara Tatil Etkinlikleri

Tatil Başlasın! Çocuklar İçin Ara Tatil Etkinlikleri

Boğazda Kış Akşamları

Boğazda Kış Akşamları

Apple M5 Çipi Ne Sunuyor? İşte Yenilikler

Apple M5 Çipi Ne Sunuyor? İşte Yenilikler

Güzellikte Yeni Bir Sayfa

Güzellikte Yeni Bir Sayfa

Dünya Türk Kahvesi Günü: 500 Yıllık Gelenek

Dünya Türk Kahvesi Günü: 500 Yıllık Gelenek

Renklerin Gücüyle Stilinizi Keşfedin

Renklerin Gücüyle Stilinizi Keşfedin

Ritmin Yeniden Doğuşu

Ritmin Yeniden Doğuşu

İstanbul'da Yılbaşı Büyüsü

İstanbul'da Yılbaşı Büyüsü

MotoGP Öncesi Son Zafer

MotoGP Öncesi Son Zafer

Cumhuriyetin 102. Yılı Coşkusu

Cumhuriyetin 102. Yılı Coşkusu