Artık lüks, sessizliği savunmayı bıraksa da gündelik hayatta bir jean'in, beyaz gömleğin ya da sade bir elbisenin üzerinde bile fark yaratabilen küçük ama maksimalist detaylarda gizli. Bu yüzden markalar için en az elbiseler, gömlekler ve kıyafetler kadar aksesuarlar da marka temsilinde büyük rol oynuyor.
Ayna formunda tokasıyla gündem yaratan Dior kemer de bunu kanıtlar nitelikte! Jonathan Anderson'ın ilk kadın koleksiyonunun ardından moda dünyasında şimdiden yeni arzu nesnesine dönüşen kemer hem heykelsi görünümüyle hem de yansıttığı güçle, modern Dior kadınının sembolü olmaya aday.
Paris Moda Haftası'nda jean pantolonlarını ve deri ceketlerini bu kemerle tamamlayanlar arasında ise Rosamund Pike, Juliette Binoche ve Gray Sorrenti bulunuyor. Anderson, aynı koleksiyonda olduğu gibi bu tasarımla da markanın köklü mirasını bugünün estetiğiyle ustalıkla harmanlarken geçmişin zarafetini, bugünün sade ama etkileyici tavrıyla birleştiriyor.
Kemer Dior'un geçmişteki ikonik çerçeve tokalarına bir gönderme yaparken, ortasında yer alan klasik Dior logosuyla da nostaljik bir zarafet hissi yaratıyor. Henüz Türkiye'de satışa çıkmasa da moda dünyasında şimdiden en çok konuşulan detaylardan biri haline geldi bile.
Sonbaharda Çantaları Kucaklama Zamanı
Couture Diyaloğu: Dior ve Alaïa ile Miras Niteliğinde Sergi
Kahverengi Çizmelerle Farklı Stiller