BoF kurucusu ve CEO'su Imran Amed’in önderliğinde gerçekleştirilen “The Business of Fashion Podcast”, moda sektörüne derin ve analizci bir bakış açısı sağlıyor. Kreatif direktörleri, tasarımcıları, hatta ekonomi ve kişisel gelişim gibi farklı sektörlerden alanında uzman isimleri bir araya getiren “The Business of Fashion Podcast”, endüstrideki son gelişmelerin yanı sıra uzun vadede moda ve arka planı hakkında sorgulayıcı bir bakış açısı kazanmanızı sağlıyor.
İş birlikleriyle tanınan İtalyan moda evi Gucci, podcast serisinde dinleyicileri markanın ortak çalışmalarının merkezine götürüyor. Gucci’nin kreatif direktörü Alessandro Michele ile iş birliği yapan sesler, 1921'de kurulan moda evinin eklektik anlatısı, ilhamı ve vizyonu hakkında derin bir sohbete girişiyor.
“Fashion: No Filter”da Camille Charrière ve moda gazetecisi Monica Ainley bir araya gelerek, moda sektörü ve pop kültürü arasındaki ilişkiyi keyifli bir şekilde masaya yatırıyor. İkilinin sosyal medya, sokak stili ve sürdürülebilirlik konusundaki yaklaşımları, dinleyenlere hem keyifli anlar yaşatıyor hem de düşündürüyor.
Chanel’in 3.55 adlı podcast’i, teknoloji ve inovasyona olan ilgisini markanın tutku ve estetiğiyle birleştiriyor. Müzisyen Pharrell Williams ve sahne tasarımcısı Es Devlin, teknoloji ve siyahi girişimcileri yüceltme ihtiyacını tartışırken; Tilda Swinton, Edward Enninful ve Ulusal Portre Galerisi Direktörü Nicholas Cullinan, ünlülerin doğası ve sinemanın geleceği üzerine derin bir sohbete girişiyor. “Chanel Connects”de hangi bölümü dinliyor olursanız olun, moda sektörü hakkında fikir sahibi olmadan ayrılmanız mümkün gözükmüyor.
Tasarımcı Recho Omondi'nin ev sahipliğini yaptığı “The Cutting Room Floor” dinleyicilere, sektörden birinin bakış açısından moda endüstrisine karşı sınırsız ve dürüst bir inceleme sunuyor. Kıyafetlerimizi çöpe attığımızda ne olur? Sektörde ırk eşitliği için gerçek değişimi kim başlatmalı? Omondi, kendisi gibi moda sektöründen gelen konuklarıyla birlikte bu soruların cevaplarını yanıtlıyor.