Netflix'in sevilen yapımlarından "Emily in Paris" styling'den yaşam stiline kadar Paris kültürüne dair klişeleri modern versiyonlarıyla sunmuş; "Sex and the City" ve "Gossip Girl" gibi ikonik dizilerin arasına gireceğinin sinyallerini de vermişti. Tabii ki bu algının oluşmasında "Emily in Paris"in kreatif ekibinde yer alan "Sex and the City"den tanıdığımız Darren Star ve Patricia Field'ın olmasının etkisi büyük. Ancak başrolümüz Emily (Lily Collins) Chicago kökenli olsa da Amerikan DNA'sını Parizyen yaşama oldukça şık ve ikonik bir şekilde adapte etmeyi başardı.
Netflix "Emily in Paris"in güzellik ve moda sektöründe yarattığı küresel etkiyi taçlandırmak için ViacomCBS ile bir araya gelerek online bir alışveriş dünyası kuruyor. Çantadan aksesuara dek lüks ürünlerin satılacağı online alışveriş sitesinde karakterlerin sezon boyunca giydiği her şey olacak.
Lüks ürünlerin arasında Lily Collins'in Chanel'e ait Barrie'den kareli ceketi ve Ashley Park'ın canlandırdığı Mindy karakterinin taktığı püsküllü Roberto Coin küpeler de var. Netflix ve ViacomCBS'e göre "Emily in Paris" Ekim 2020'de yayınlandığı ay 58 milyon izlenme rakamına ulaşarak bir rekor kırmış, Parizyen stili ve sunduğu lüks yaşam biçimiyle bu alana karşı bir sempati uyandırmış. 22 Aralık'ta ikinci sezonuyla Netflix'e gelecek olan "Emily in Paris"in lüks ürünlerden oluşan alışveriş dünyası saks.com, Netflix.com ve seçili lokasyonlarda satışa sunulacak; ek ürünlerde ocak ayında online sitelere eklenecek.