Ayşim ÖZGÜR

 

Tommy Hilfiger, 2017 İlkbahar/Yaz ‘Hilfiger Collection’ ve ‘TommyXGigi’ koleksiyonlarını geçtiğimiz Çarşamba akşamı, gerçek bir müzik ve sanat festivaline dönüşen TOMMYNOW şovuyla tanıttı. Başrolde ise elbette şovun açılışını yaparak podyuma sıcak Kaliforniya güneşi gibi doğan Gigi Hadid vardı. Hilfiger’ın küresel marka elçisi olan 21 yaşındaki model, bugünlerde marka ile ortaklaşa hazırladığı TommyXGigi koleksiyonunun da ikinci sezonunu kutluyor.

 

İlk kez New York yerine Los Angeles’ta şov düzenlediniz. 2017 İlkbahar/Yaz koleksiyonunuzu tanıtmak için Venice Beach’i seçme sebebiniz neydi?

 

Koleksiyonun ilham perisi bir Güney Kaliforniya kızı olan Gigi. Ve koleksiyon Güney Kaliforniya’nın cool, casual, sportif, rahat yaşam tarzından etkiler taşıyor. Bu yüzden şovu bir plajda düzenlemenin fantastik olacağını düşündük. Venice Beach de art arda dizilmiş dövmecileri, tişört butikler, kaykaycılarıyla dünyada eşi benzeri olmayan bir yer. İşte buradayız!

 

Bugünün moda dünyasında sizi en çok ne heyecanlandırıyor?

 

Değişim! Değişimi, ilerlemeyi, özgünlüğü, paylaşmayı ve genç insanların ihtiyaçlarını, arzularını dinlemeyi çok önemsiyorum. Podyumda gördüklerinizi anında alabilmenizi sağlayan “Gördüğünü al” konseptini de bu yüzden geliştirdik. Çünkü müşterilerinin deneyimlerini önemseyen demokratik bir markayız.

 

Tommy Hilfiger güçlü tasarım DNA’sına sadık kalırken bugüne ayak uydurmayı da başarabilen bir marka. Bunu nasıl sağlıyorsunuz?

 

Muhteşem bir takım çalışmasıyla. Ekibimiz harika fikirlere sahip genç insanlarla dolu. Pop kültürünün kalbindeyiz ve sürekli seyahat ediyor, müşterilerimizin fikirlerine kulak veriyoruz. Tabii sosyal medyadan da iyi anlıyoruz ve teknoloji dünyasıyla iç içeyiz sürekli, bunun da önemini atlamayalım.

Favori sosyal ağlarınız hangileri?

 

Instagram ve Snapchat!

 

Röportajın tamamı derginiz ALEM'de!