88 ülkede, iki yılda bir gerçekleştirilen Superbrands Türkiye’nin 2014 süper markalarına ödülleri verildi. Geceye, ünlü tiyatro oyuncusu Ali Poyrazoğlu performansı ile damgasını vurdu.
88 ülkede, iki yılda bir gerçekleştirilen Superbrands Türkiye’nin 2014 süper markalarına ödülleri verildi. Geceye, ünlü tiyatro oyuncusu Ali Poyrazoğlu performansı ile damgasını vurdu. Ülkemizde 10. yılını kutlayan Superbrands, 1992 yılından bu yana 88 ülkede uygulanan uluslararası bir marka ölçümleme sistemi. Superbrands Türkiye tarafından, 5. kez geçtiğimiz hafta Grand Hyatt İstanbul’da gerçekleştirilen Onur Gecesi ile Türkiye’nin süper markaları ödülleri ile buluştu. İş, sanat ve medya dünyasından pek çok önemli isimin katıldığı gecede, markalaşmanın önemi konusunda keyifli ve esprili bir konuşma yapan Ali Poyrazoğlu; “Türkiye’de bu tarz bir uluslararası marka ölçümlemesi yapılmasının, yabancı markalar kadar Türk markalarının gelişimi ve markalaşma süreçlerindeki adımları açısından da önemi büyük” dedi. Poyrazoğlu’nun sunumu ve konuşmaları büyük beğeni toplayarak bol alkış aldı.
2/96
Superbrands Türkiye Temsilcileri Dilek Koç ve Gürkan Kınacı gecenin açılış konuşmasında; “Organizasyonumuzu, yerel ve uluslararası marka ayrımı yapmadan her ülkede pazarda yer alan tüm markalarla gerçekleştiriyoruz. Türkiye’nin önde gelen markalarla ilişkili sivil toplum kuruluşlarının başkanlarından oluşan seçici kurulumuz, titiz bir çalışma sonucunda markaları puanladı. Bu puanlama sonrası Nielsen araştırma şirketi ile işbirliği yapılarak, markalar halk tarafından değerlendirildi. Türkiye’deki tüketicinin marka algısının, genel olarak gelişmiş ülkelerdeki marka algılaması ile benzer özellikler taşıdığını ve gözlemlenen verilere dayanarak, yerel markaların da en az uluslararası markalar kadar güçlü olduklarını söyleyebiliriz” diye konuştular. Superbrands Türkiye Temsilcileri Dilek Koç ve Gürkan Kınacı sözlerine şöyle devam ettiler: “2005 yılından bu yana Türkiye’de gerçekleştirilen Superbrands, markalaşma konusunda sürdürülebilirliğin önemini de gösteriyor. Akbank, Pınar, Kurukahveci Mehmet Efendi gibi markalar, 2005 yılından bu yana süper marka listesinde yer alarak, tüketici algısındaki marka değerini daha da güçlendirerek yollarına devam ediyorlar. Bizler Superbrands Türkiye olarak, organizasyonumuzda yer alan markalara gerçekleştirdikleri bütün çalışmalar için teşekkür ediyoruz.” / Metin ERDOĞAN
3/96
KAMURAN ÖNCEL, ÇİĞDEM, ATASAY KAMER
4/96
DİLEK KOÇ, GÜRKAN KINACI
5/96
ERKAN ÖZERMAN
6/96
DİLA PEKDEMİR
7/96
ALİ POYRAZOĞLU
8/96
ATASAY KAMER
9/96
NİLAY OLALI, ALİ POYRAZOĞLU
10/96
EMEL YİĞİT
11/96
12/96
13/96
14/96
15/96
16/96
17/96
18/96
19/96
20/96
21/96
22/96
23/96
24/96
25/96
26/96
27/96
28/96
29/96
30/96
31/96
32/96
33/96
34/96
35/96
36/96
37/96
38/96
39/96
40/96
41/96
42/96
43/96
44/96
45/96
46/96
47/96
48/96
49/96
88 ülkede, iki yılda bir gerçekleştirilen Superbrands Türkiye’nin 2014 süper markalarına ödülleri verildi. Geceye, ünlü tiyatro oyuncusu Ali Poyrazoğlu performansı ile damgasını vurdu. Ülkemizde 10. yılını kutlayan Superbrands, 1992 yılından bu yana 88 ülkede uygulanan uluslararası bir marka ölçümleme sistemi. Superbrands Türkiye tarafından, 5. kez geçtiğimiz hafta Grand Hyatt İstanbul’da gerçekleştirilen Onur Gecesi ile Türkiye’nin süper markaları ödülleri ile buluştu. İş, sanat ve medya dünyasından pek çok önemli isimin katıldığı gecede, markalaşmanın önemi konusunda keyifli ve esprili bir konuşma yapan Ali Poyrazoğlu; “Türkiye’de bu tarz bir uluslararası marka ölçümlemesi yapılmasının, yabancı markalar kadar Türk markalarının gelişimi ve markalaşma süreçlerindeki adımları açısından da önemi büyük” dedi. Poyrazoğlu’nun sunumu ve konuşmaları büyük beğeni toplayarak bol alkış aldı.
50/96
Superbrands Türkiye Temsilcileri Dilek Koç ve Gürkan Kınacı gecenin açılış konuşmasında; “Organizasyonumuzu, yerel ve uluslararası marka ayrımı yapmadan her ülkede pazarda yer alan tüm markalarla gerçekleştiriyoruz. Türkiye’nin önde gelen markalarla ilişkili sivil toplum kuruluşlarının başkanlarından oluşan seçici kurulumuz, titiz bir çalışma sonucunda markaları puanladı. Bu puanlama sonrası Nielsen araştırma şirketi ile işbirliği yapılarak, markalar halk tarafından değerlendirildi. Türkiye’deki tüketicinin marka algısının, genel olarak gelişmiş ülkelerdeki marka algılaması ile benzer özellikler taşıdığını ve gözlemlenen verilere dayanarak, yerel markaların da en az uluslararası markalar kadar güçlü olduklarını söyleyebiliriz” diye konuştular. Superbrands Türkiye Temsilcileri Dilek Koç ve Gürkan Kınacı sözlerine şöyle devam ettiler: “2005 yılından bu yana Türkiye’de gerçekleştirilen Superbrands, markalaşma konusunda sürdürülebilirliğin önemini de gösteriyor. Akbank, Pınar, Kurukahveci Mehmet Efendi gibi markalar, 2005 yılından bu yana süper marka listesinde yer alarak, tüketici algısındaki marka değerini daha da güçlendirerek yollarına devam ediyorlar. Bizler Superbrands Türkiye olarak, organizasyonumuzda yer alan markalara gerçekleştirdikleri bütün çalışmalar için teşekkür ediyoruz.” / Metin ERDOĞAN
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanan aydınlatma metnimizi okumak ve mevzuata uygun çerez politikamızla ilgili detaylı bilgi almak için
tıklayınız.